2016. május 26., csütörtök

Andrew Wommack-Rendkívüli szellem

Biztos vagyok benne, hogy mindegyikőtök szeretne előléptetést.
Akár a munkában, akár a barátaid közt, akár a gyülekezetben – bármilyen helyzetben vagy, elismerést, előmenetelt és valószínűleg több befolyást szeretnél. Sajnos nagyon kevés ember hajlandó megtenni azt, amit Dániel és három zsidó barátja tett annak érdekében, hogy rendkívüli szellem legyen bennük. Még kevesebben kötelezik el magukat arra, hogy csak legyenek hűségesek Istenhez. Nem Isten dönti el, hogy rendkívüli szellemed legyen-e, hanem te.

A„rendkívüli szellem” kifejezés csak Dániel könyvében fordul elő. Ezt a Biblia valójában hűségként ábrázolja. Isten előlépteti és megjutalmazza a hűséget és a hűséges szívű embereket. Az Ige szerint tehát az előmenetel kulcsa a rendkívüli szellem.

Erre egy példa a következő igerész:
,,Szolgák! Félelemmel és rettegéssel engedelmeskedjetek földi uraitoknak, olyan tiszta szívvel, mint Krisztusnak. Ne látszatra szolgáljatok, mintha embereknek akarnátok tetszeni, hanem Krisztus szolgáiként cselekedjétek Isten akaratát: szellemből, jóakarattal szolgáljatok, mint az Úrnak, és nem mint embereknek, mert tudjátok, hogy ha valaki valami jót tesz, visszakapja az Úrtól, akár szolga, akár szabad.,, Efézus 6,5-8

A legtöbb ember, aki ezt olvassa, valószínűleg nem szolga, rabszolga vagy úr, ez azonban vonatkoztatható a munkaadókra, az alkalmazottakra, vagy egy másik ember tekintélye alatt álló emberre is. Az Ige szerint a hatalomban fölöttetek állóknak szolgáljatok „félelemmel és rettegéssel, olyan tiszta szívvel, mint Krisztusnak.”(Ef 6,5)
Más szóval a keresztényeknek úgy kell a munkájukat tekinteni, mint Krisztus szolgálatát, és nem emberekét. A rendkívüli szellem egyik jellemzője az, hogy ahelyett, hogy embereket tekintenél forrásodnak, Istent kell annak tartanod. Ez az igeszakasz így folytatódik: „visszakapja az Úrtól” – jelezve, hogy Isten visszaadja neked, amit érte tettél.
Ha nem léptetnek elő, ha mellőznek, ha úgy tűnik, hogy mindenki más felemelkedik, te pedig ugyanott maradsz, lehetséges, hogy nincs rendkívüli szellemed. Talán engedted, hogy rossz hozzáállás, csüggedés, félelem vagy stressz uraljon.
Tudnod kell azonban, hogy a hozzáállásod határozza meg a „magasságodat”.
Nem emelkedhetsz feljebb, mint ahogy magadban elgondolod vagy elképzeled. Nem tarthatsz az ellenőrzésed alatt másokat vagy a körülményeket, de uralhatod a benned lévő gondolkodást.
A Máté 25,23 szerint ahhoz, hogy sok fölött légy úrrá téve, hűnek kell lenned a kevesen.
Ebbe az is beletartozik, hogy légy hű a szíved titkos gondolatai és szándékai fölött is.
Dánielhez hasonlóan választhatod, hogy rendkívüli szellemed legyen.
Ha így teszel, garantálhatom, hogy előrébb jutsz – nemcsak a munkahelyeden, hanem a családodban, a barátaid közt és a szomszédságodban is.
Ha rendkívüli szellemmel élsz, az bővölködővé tesz, és elhozza Isten jóindulatát az életedre. Isten olyanokat keres, akiket előléptethet – és ebbe te is beletartozol!

Napi Gondolatok -Kincs, ami van

"A rád bízott drága kincset őrizd meg a bennünk lakozó Szentlélek által." 

Pál második levele Timóteushoz 1:14


Pál életének utolsó levelét Timóteusnak írta. Egy római börtönben volt, ahol kivégzése napját várta. Jól érződik ez azokból a komor szavakból, melyeket az első fejezetben használt: 
 

  • „félelem” (1:7), 
  • „fogoly” (1:8a), 
  • „szenvedés” (1:8b, 12), 
  • „bilincs” (1:16).

Ha el akarnánk magunknak képzelni a rab Pált, akkor bizonyára egy búskomoran maga elé meredő borzos szakállas embert látnánk, aki egy sötét cella nyirkos falánál üldögél. 
 
E kép azonban hamis. Pál utolsó leveléből sugárzik az vidámság és optimizmus: 

  • „nem a félelem lelkét adta nekünk Isten” (1:7) – mondja Pál a halállal szembenézve; 
  • mennyei Urunk „megszabadított minket” (1:9) - miközben földi ura, a császár fogságba vetette; 
  • Krisztus „megtörte a halál erejét” (1:10a) – mondja Pál a kivégzése előtti napokban; 
  • „világosságra hozta az elmúlhatatlan életet” (1:10b) – hangzik a sötét cellában.

Ebben az összefüggésben beszél a rab Pál valamiféle titkos kincsről (1:12), illetve valami hasonló kincs került Timóteus birtokába is (1:14). Ez a rejtélyes kincs valahogy összefüggésbe lehet a börtönben sínylődő Pál érthetetlen jókedvével is. Talán valami mesebeli arannyal megtömött ládát ásott el valahol, aminek a hollétéről egyedül Timóteus tud? Nem. A kincsnek, amiről Pál beszél, semmi köze aranyhoz és ezüsthöz. A kincs, ami Pált élteti, az Isten szeretete. Akármilyen viszontagságos volt is az élete, akármilyen elhagyatottá vált is a fogságában, rendelkezik valamivel, ami biztonságérzetet és nyugalmat ad neki. Érzi, hogy az Úr a legválságosabb helyzetekben is mellette áll, és megerősíti (4:17). Továbbá azt is tudja, hogy az emberré lett Isten saját életét adta, hogy ő megszabaduljon bűneiből és örök élete legyen: „Meg is szabadít engem az Úr minden gonosztól, és bevisz az ő mennyei országába” (4:18).
Pál nem csak Timóteusnak, hanem nekünk is fölkínálja ezt a kincset. Zárjuk a szívünkbe Isten szeretetét, és ennek tudatában nézzük szembe a mai napi nehézségekkel!
 

Cseri Kálmán-A kegyelem harmatja

A mi tetteink és Isten tettei


"Ha az Úr nem építi a házat, hiába fáradoznak az építők." (Zsolt 127,1)




Korunk eszménye a nagy teljesítményekre képes ember. Eszerint mindenki annyit ér, amennyit teljesít. Éppen ezért a teljesítményt kell fokozni, munkában, tanulásban, sportban, szexben, mindenben, kerül, amibe kerül. Ha az emberbe kerül, akkor is. Bele is roppan sok ember és sok emberi kapcsolat ebbe a hajszába. Sok ilyen teljesítményen ott a bélyeg: hiába. „Ha az Úr nem őrzi a várost, hiába vigyáznak rá az őrök." Íme az ember - Isten nélkül.
A vallásos ember így gondolkozik: majd én - Isten segítségével. Megpróbálja bevonni Istent a saját tervei megvalósításába, meg akarja nyerni őt céljai támogatására. Isten azonban sose lesz a mi alkalmazottunk, ő mindenek Ura.
A Biblia azt tanítja, hogy az embert nem a teljesítményei minősítik. A ki már nem tud teljesíteni, mert beteg vagy idős, az is ugyanolyan értékes Isten előtt. És a Biblia nemcsak a mi tetteinkről szól, hanem Isten tetteiről is. Isten előbb cselekedett, mint mi. És a jövőre nézve is megígérte, hogy cselekszik. S a hívő embert az jellemzi, hogy várja, amit Isten megígért, és közben végzi, amivel Isten őt bízta meg. Csak azt akarja tenni, amit Isten akar elvégeztetni vele, vagy amit Isten maga akar elvégezni általa.
Sőt olyan is van, hogy csak Isten akar cselekedni, nekünk pedig ezt mondja: maradj veszteg, és nézd az Úr szabadítását! A mai ember egyik nagy baja, hogy nem tud veszteg maradni. Itt is nagy ajándék, ha valaki ismeri Istent, és bízik benne, s tevékenysége vagy átmeneti tétlensége Isten útmutatásától függ. Az ilyen ember tanulja meg, mi az áldás. Az, amit Isten úgy ad, hogy nem is tettem érte semmit. Mert „akit az Úr szeret, annak álmában is ad eleget".
Bízzam magamat e tekintetben is egészen Istenre!

REINHARD BONNKE

Az evangélista nem vár a lehetőségekre, hanem maga teremti meg azokat. Minden helyzetben kezdeményezőleg lép fel. Nem akkor üti a vasat, AMIKOR az meleg, hanem AMÍG meleg nem lesz - és aztán üti tovább. Nem tart halleluja-partit, amikor Jerikó falai leomlanak, hanem mászik tovább a törmelékeken, és kivont karddal a kezében megküzd minden utcáért és minden lélekért! Isten hatalmasan áldjon meg! REINHARD BONNKE
1991 - Christ for all Nations evangélizációs kampány, Freetown, Sierra Leone. Erre mondhatjuk, hogy tele volt a stadion! Istené legyen minden dicsőség!

REINHARD BONNKE

Az igazi prédikátorok olyan férfiak és nők, akik hallottak Istentől, és ez látszik is rajtuk! Józsué azért nyerhette meg a csatáit, mert előzőleg megadta magát annak, aki megjelent neki kivont karddal. A próféták nem emberi bölcselkedéseket hirdettek, amikről vitát lehetett nyitni. Az isteni bölcsesség NEM vita tárgya. A világi ismeret vég nélküli viták során alakul és változik, sokszor hamis tekintélyekre és üres elképzelésekre hagyatkozva. A világi bölcsesség a suttogásnál is halkabb, ha Isten hangjával vetjük egybe, amely megremegteti az eget és a földet. A Biblia egy szilárd Kőszikla, nem színes kövecskék gyüjteménye! „Halljátok az Úr szavát, ti, akik megremegtek szavára!” (Ézsaiás 66:5) Legyetek áldottak! REINHARD BONNKE

Kinek vallod Jézust?

Életed meghatározója az, hogy ki számodra Jézus.

Olvasmány: 1Jn 4,1–6


„Szeretteim, ne higgyetek minden léleknek, hanem vizsgáljátok meg a lelkeket, hogy azok az Istentől valók-e, mert sok hamis próféta jött el a világba. Az Isten Lelkét erről ismeritek meg: amelyik lélek vallja, hogy Jézus Krisztus testben jött el, az Istentől van. Amelyik lélek pedig nem vallja Jézust, az nem az Istentől van. Ez az antikrisztus lelke, amelyről hallottátok, hogy eljön, most pedig már a világban van. Ti Istentől valók vagytok, gyermekeim, és legyőztétek őket, mert nagyobb az, aki bennetek van, mint az, aki a világban van. Ők a világból valók, ezért a világ szerint beszélnek, és a világ rájuk hallgat. Mi Istentől valók vagyunk: aki ismeri Istent, az hallgat ránk, aki nem Istentől van, az nem hallgat ránk. Erről ismerjük meg az igazság lelkét és a tévelygés lelkét.”

Magyarázat

Az apostol idejében már felütötte fejét a gnosztikus tévtanítás, mely szerint Jézus nem lehet valóságos emberi testben megjelent Isten. János erre is reagálva írja, hogy az Isten Lelkének egyértelmű ismertetőjele Jézus istenségének elismerése.
Manapság már sokan elfogadják, hogy Jézus itt járt a földön, szolgált, meghalt, feltámadt, felment a mennybe. Vannak, akik szeretnék őt gyermek Jézusnak megtartani, aki nem szól bele életünkbe. Ha valóságosan elhisszük, hogy Jézus testben megjelent Isten, ennek mélyreható következményei vannak. Elfogadjuk azt, hogy ember volt, mint mi, mégis az Atya akarata szerint élt mint tökéletes Isten és tökéletes ember. Ha pedig ő emberi testben engedelmeskedett Istennek, nekünk is megnyitotta ezt az utat. Az emberi testet öltött Isten Fiának élete példa számunkra. Áldozata kötelez, a Szentlélek képesít akarata szerint élni. Aki pedig ezt teszi, hitelesen tanúskodik Jézusról, életével és szavaival egyaránt, annak vallva őt, akinek a Biblia bemutatja, és akinek Lelke által megismerhettük. Az ilyen ember felismeri testvéreiben az ő Lelkét, de a hamis tanúkat is. Imádkozzunk, hogy hiteles tanúi legyünk!
(Vékás Benjámin)

Joyce Meyer: Gonosz előérzetek

Mi az, hogy gonosz előérzet?

Rábukkantam a Példabeszédek 15,15-re: 
"Minden napjai a szegénynek nyomorúságosak; a vidám elméjűnek pedig szüntelen lakodalma van."

„A csüggedőnek mindig rossz napja van, a jókedvűnek pedig mindig ünnepe."
Példabeszédek könyve 15:15 - Károli -


Mindennapjai a nekikeseredett embernek és a szegénynek nyomorúságosak az aggodalmaskodó gondolatok és balsejtelmek miatt, a vidám elméjűnek pedig szüntelen lakodalma van függetlenül a körülményektől.

A gonosz előérzetek megrabolják az élet élvezetét, megmérgezik az életszemléleletet, a jó dolgokra való meglátás képességét.

Őrizd meg nyelvedet a gonosztól!
1Péter 3,10: "Mert aki akarja az életet szeretni, jó napokat látni, tiltsa meg nyelvét a gonosztól, és ajkait, hogy ne szóljanak álnokságot"

Ez a vers világosan elmondja, hogy az élet élvezete, a jó napok látása szorosan összefügg a pozitív elmével és a pozitív beszéddel.

Nem számít, mennyire vagy negatív és mióta vagy ebben az állapotban, én tudom, hogy megtudsz változni, mivel nekem is sikerült.
Időbe telt, a Szent Szellemtől jó nagy segítségre volt szükség, de megérte. Neked is megéri, meglátod. Bármi történik is, bízzál az Úrban- és légy pozitív! 
Ne engedd, hogy negatív és gonosz előérzetek vegyenek körül, inkább keményen állj ellene nekik, Jézus Krisztus nevében! Ámen!

JÓT TERVEZTÉL

https://www.youtube.com/watch?v=aOOPu38ubR4

Az életben egyetlen egy dolog van, ami magunkban és másokban megváltoztatható, és aminek meg is kell változnia, ez pedig a szívünk. Az egyetlen orvosság a tökéletlenség ellen az evangélium. Nincs más út, nincs más igazság, nincs másban élet. Jézus magáról mondja: „Én vagyok az út, az igazság és az élet, senki sem mehet az Atyához, csakis Én általam” – Jn 14:6. Jézus maga AZ örömhír. Krisztus nélkül mindnyájan elveszettek vagyunk, a szó mindkét értelmében: elveszettek Isten számára és elveszettek az életünkben is, önmagunk számára. Nélküle nem tudjuk, hogy kik vagyunk, és hogy miért vagyunk a világon, nem tudjuk elfogadni a körülményeket, az embereket, az életet sem. Örökké keresni fogjuk, hogy mi az, ami változást hozna, amitől tökéletes lehetne minden, más szóval: mi a megoldás. De Vele tudjuk, és CSAK Vele tudjuk igazán. Krisztus tudta azt, hogy a világ romlott, és mindenkinél mélyebben tudta azt is, hogy mennyire nagy szükségünk van a megoldásra — ezért áldozta fel magát a kereszten. Azt hiszem, ezek után már nem lehet kétséges számunkra az, hogy Isten valóban jót tervezett az életünk felől, még akkor is, ha itt a földi életben nem lesz minden tökéletes.



Em7                Cmaj7 
Jót terveztél az életem felõl
Am7                  Hm7
Szívbõl örülsz mikor jót tehetsz velem.
Em7                C7
Értem adtad Jézust a Bárányt,
       Am7      Hm7         Em
Hogyne ajándékoznál mindent nekem.  (X2)
      Cmaj7        Hm7    Cmaj7      Hm7
Mielõtt megszülettem Te már elhívtál.
        Cmaj7             D   Esus  E
Szerelmed, mint napfény árad rám.
      Cmaj7         Hm7  Cmaj7       Hm7
Kegyelmed örökké tart  sosem múlik el.
    Cmaj7 Am      Hsus H
Fiaddá    fogadtál
Em7            Cmaj7       Am7     Hm7
Jót, igen jót, igen jót, igen jót terveztél!

Jézusban fiad vagyok szeretett gyermek.
Te lettél az igazgyöngy, akiért élek.
Semmi nem választ el te szerelmedtõl,
Te vagy már örökségem!

Kenneth & Gloria Copeland,

Fedezd fel, mit tud elvégezni Jézus neve


Annakokáért az Isten is felmagasztalá Őt, és ajándékoza néki oly nevet, amely minden név fölött való; Hogy a Jézus nevére minden térd meghajoljon, mennyeieké, földieké és föld alatt valóké.– Filippi 2:9-10



Ha egyszer eltökéled magad, hogy megtartod Jézus parancsolatait, és az Ige gazdagon él benned, akkor Jézus neve sokkal erőteljesebbé fog válni számodra. Nem csupán egy szó lesz, hanem olyan erő, amely a szavadra minden akadályozó körülményt és démont térdre kényszerít.

Én mondom neked, Jézus neve működik. Sokkal nagyobb erő van benne, mint azt bármelyikünk tudná.Olyan erős a hitem Jézus nevének hatalmában, hogy van, amikor csak annyit mondok, „a név”, és Isten ereje megnyilvánul.

Arra jöttem rá, hogy Jézus neve akkor hatásos, amikor olyan hívő használja, aki az Igében él. A Jelenések könyve 19:13 azt mondja, hogy Jézus neve Isten Igéje! Ezért amikor egy gonosz szellem betegséget, szegénységet, depressziót vagy bármilyen más szemetet akar a házamba hozni, nem kell az összes igeverset idéznem neki, hogy megállítsam. Csak rámutatok, és azt mondom, Jézus! Ez olyan, mintha az egész Bibliát az arcába dobnám!

Fedezd fel, mi mindent tud Jézus felmagasztalt neve elvégezni. Kezdd el hittel és hatalommal szólni! Jézus nevében erő van!

Igei olvasmány: Apostolok Cselekedetei 3:1-16 

Kenneth E.Hagin- A megbocsátás és a gyógyulás

Ő megvetett volt, és elhagyták az emberek; fájdalmak férfia és betegség ismerője; és mint, aki elrejti az arcát tőlünk, utált volt, mi pedig nem becsültük meg Őt. Pedig Ő csak a mi betegségeinket viselte Önmagán, és a mi fájdalmainkat hordozta: mi pedig valóban azt hittük, hogy Isten ostorozza, vereti és kínozza. Őt azonban a mi törvényszegéseink miatt sebezték meg, a mi bűneink miatt lett összezúzva sebekkel: a mi békességünk büntetése volt Őrajta; és az Ő sebein keresztül adatott meg nekünk a gyógyulás. — ÉSAIÁS 53,3–5. (Leeser ford.)




Bátran ki akarom jelenteni, hogy az nem Isten, a mi Atyánk akarata, hogy rákban és más szörnyű betegségekben szenvedjünk, amelyek fájdalmat és gyötrelmet hoznak ránk. Isten akarata az, hogy mi meggyógyuljunk! Honnan tudom ezt? Onnan, hogy Isten az új szövetségben gondoskodott a gyógyulásunkról. Az Ésaiás 53 élénk képet fest az eljövendő Messiásról. Ez a fejezet foglalkozik a betegség és a bűn problémájával, amelyekkel ma a Gyülekezet szembekerül. Isten megváltása az ember testére éppúgy vonatkozott, ahogy a szellemére és a lelkére is. Isten a vétkeinket és bűneinket Jézusra helyezte — és Jézus elvitte azokat. Isten a mi gyengeségeinket és betegségeinket Jézusra helyezte — Jézus pedig elhordozta azokat. Miért? Azért, hogy mi szabadok legyünk!
Megvallás: Isten megbocsátja a bűnöket, meggyógyítja a betegeket. Elküldte Igéjét és meggyógyított engem, kimentett engem a pusztulásbó

ÁLDJON MEG TÉGED AZ ÚR

https://www.youtube.com/watch?v=I_cEobdoOT8

C          e        dG  C           e        dG
Áldjon meg téged az Úr!  Áldjon meg téged az Úr!
C       G       C
Õrizzen meg tégedet!
    d     a            C e d      a       C  e
//: Világosítsa meg az Úr, az Õ orcáját terajtad,
    d       e        G
    Könyörüljön terajtad,
    C           e       d       G
    Fordítsa az Úr az Õ orcáját rád,
    C           e       d       G
    Fordítsa az Úr az Õ orcáját rád,
      C       G       C
    S adjon békét tenéked! ://





Amit Jóbról tudni érdemes- Jób könyve 11,1-20



1. Felele a Naamából való Czófár, és monda:
2. A sok beszédre ne legyen-é felelet? Avagy a csácsogó embernek legyen-é igaza?
3. Fecsegéseid elnémítják az embereket, és csúfolódol is és ne legyen, a ki megszégyenítsen?!
4. Azt mondod: Értelmes az én beszédem, tiszta vagyok a te szemeid előtt.
5. De vajha szólalna meg maga az Isten, és nyitná meg ajkait te ellened!
6. És jelentené meg néked a bölcsességnek titkait, hogy kétszerte többet ér az az okoskodásnál, és tudnád meg, hogy az Isten még el is engedett néked a te bűneidből.
7. Az Isten mélységét elérheted-é, avagy a Mindenhatónak tökéletességére eljuthatsz-é?
8. Magasabb az égnél: mit teszel tehát? Mélyebb az alvilágnál; hogy ismerheted meg?
9. Hosszabb annak mértéke a földnél, és szélesebb a tengernél.
10. Ha megtapos, elzár és ítéletet tart: ki akadályozhatja meg?
11. Mert ő jól ismeri a csalárd embereket, látja az álnokságot, még ha nem figyelmez is arra!
12. És értelmessé teheti a bolond embert is, és emberré szülheti a vadszamár csikóját is.
13. Ha te a te szívedet felkészítenéd, és kezedet felé terjesztenéd;
14. Ha a hamisságot, a mely a te kezedben van, távol tartanád magadtól, és nem lakoznék a te hajlékodban gonoszság;
15. Akkor a te arczodat fölemelhetnéd szégyen nélkül, erős lennél és nem félnél;
16. Sőt a nyomorúságról is elfelejtkeznél, és mint lefutott vizekről, úgy emlékeznél arról.
17. Ragyogóbban kelne időd a déli fénynél, és az éjféli sötétség is olyan lenne, mint a kora reggel.
18. Akkor bíznál, mert volna reménységed; és ha széttekintenél, biztonságban aludnál.
19. Ha lefeküdnél, senki föl nem rettentene, sőt sokan hizelegnének néked.
20. De a gonoszok szemei elepednek, menedékök eltünik előlök, és reménységök: a lélek kilehellése!

Áldott testvérek, a mai alkalommal, ezen fejezet tanulságán induljunk el, igei tanulmányainkban. Ezen könyv e szereplői, méltatlanul le redukált, és méltánytalanul sekélyes jelentéssel bíró része a kereszténység számára, pedig ha figyelnének is miközben olvasnak… 
Elsőként figyeljük meg, mit tudunk Jóbról: 

Jób könyve 1,1
„Vala Úz földén egy ember, a kinek Jób vala a neve. Ez az ember feddhetetlen, igaz, istenfélő vala és bűn-gyűlölő.”

Kevés olyan szereplője van a Szentírásnak, akinek sem születéséről, sem származásáról nem tudunk semmit, és ez halmozottan figyelemfelkeltő kell, hogy legyen számunkra. 
Az első a Szentírásunkban, akinek nincs származási vonala elbeszélve Melki Cedek, a másik Jób, megint másik Éli (Illés). 
A héber nevek ugyanis három tagból tevődnek össze Pl.: Yúda Ben Húr (csakhogy közismert nevet hozzak példaként) Yúda ez maga a név. Ben jelentése, hogy valakinek a fia, Húr jelentése, hogy Húr fiáról van szó. Tehát egyben Yúda Húr fia. Ez teszi lehetővé, hogy a névről felismerhető legyen, hogy kiről van szó. Ugyanis nem is volt, és most sem túl széles a választék a nevekben, Izráelben. 
Ha egy utcán elkiáltod magad, hogy Dávid, cirka minden második ember rád figyel. 
Hogy a sok Dávid között eligazodj, tudnod kell, hogy az, akit te keresel, annak ki volt az apja. 
Akkor van gond, ha az apa neve is sűrűn használt név. Akkor viszont, azt kell tudni, hogy az, akit keresel, honnan származik. Például (hogy ismert nevet említsek) Magdali Mária. Mivel hogy a Mária név sűrűn használt név volt, és vélhetően az apai név is, így arról történik az azonosítás, hogy mely területről jött. Nos, ez Magdala esetünkben, tehát egy halászfaluból származik. 
További érdekesség a nevekkel kapcsolatban, hogy a héberben, minden névnek van egyszer egy jelentése, és egy profetikus hordozása is. (Erről Jób esetében később.) Tehát Jóbnak sincs származási ága, sem származási helye jelölve, és tudjuk, hogy ez, figyelemfelkeltő számunkra. 
Amit tudunk róla, az az:

„Ez az ember feddhetetlen, igaz, istenfélő vala és bűn-gyűlölő.”

Négy olyan tulajdonság tehát, melyről azt tartjuk, hogy ember nem lehet ily tökéletes, de ne rohanjunk át ezeken a dolgokon, hanem ez egyszer tulajdonítsunk ezeknek figyelmet is ki tudja, talán érdekes következtetésre juthatunk ezek által. Azt még azért tisztáznunk kell, Isten mondta Jóbról ezeket a jelzőket, és nem a kortársaihoz méri őt az Isten, hanem a saját mértékéhez!

Jób könyve 1,7-8
7. És monda az Úr a Sátánnak: Honnét jösz? És felele a Sátán az Úrnak és monda: Körülkerültem és át meg át jártam a földet.
8. És monda az Úr a Sátánnak: Észrevetted-é az én szolgámat, Jóbot? Bizony nincs hozzá hasonló a földön: feddhetetlen, igaz, istenfélő, és bűngyűlölő.


A zsidó gondolkodás szerint, egy ember értéke, a cselekedeteiből és Isten követéséből mérhető le. Na, most az a fura dolog történik tehát a szemeink előtt, hogy Jób, a törvényadás előtt, törvénytisztelőként él, hiszen a bűn fogalmát a törvény határozza meg. Persze Mózes előtt is voltak már parancsolatok, de ezek, mint mondtam is parancsolatok voltak még, és nem „a” törvény. Tehát ebből is és másból is következtethetünk arra, hogy mindenképpen Mózes előtt játszódik a történet. Miből még? Nos, mindenekelőtt a terület, mint Úz földje. Úz jelentése: „homokos talaj” tehát sivatagos területről van szó. Úz, Náchor és Milka fia volt. De ő nem követte Tárét, Ávrámot és Lótot az ígéretföldjére. Tehát feltehetőleg sőt, egyes nézetek szerint megkérdőjelezhetetlenül Mezopotámiában volt Úz földje. És minthogy tudjuk az Istenről, hogy nem egy perccel gondol előre, így arra a következtetésre juthatunk, hogy ez a történet, Ávrám elhívása előtti történet.

Most térjünk vissza a név jelentésére Jób viszonyában, és egy alapvetően félreértéseken alapuló nézetet oszlassunk el. Jób jelentése: „a megtámadott, gyűlölt, üldözött, megvetett”

Figyelem! Ez nagyon fontos! Tehát a félreértéseken alapuló gondolkodás eredete Jóbról:
Jób könyve 3,25
„Mert a mitől remegve remegtem, az jöve reám, és a mitől rettegtem, az esék rajtam.”

Hiszen minden nap áldozatot mutatott be önmagáért és fiaiért, ezért tehát azt tartják keresztény körökben, hogy Jób a félelméért kapta a Sátánnak való kiszolgáltatottságot.
Nos, nem azért, hanem azért, mert ez az állapot, benne volt a nevében!

És akkor nézzük az érdekes párhuzamokat, amik meglétének nem látásához, vakoknak kell lennünk.
-Jób, minthogy már születése után kapta a nevét, de jelentéséről már előbb tudtak a szülei, így az ő sorsa is megpecsételtetett már születése előtt! Pont, mint a?
-Igaz volt, bűn gyűlölő és feddhetetlen! Pont, mint a?

-Vigyázott, hogy mind magát, mind az övéit, Isten kegyelmében tudhassa! Pont, mint a?

-Bár Isten előtt tökéletes volt, mégis bűnnel és istentelenséggel vádolták meg! Pont, mint a?

-Azok fordultak ellene, akik szintén ismerték Istent, hisz mindaz, amit Jób barátai az Istenről mondtak színtiszta igazság volt. Csakhogy azt vádolták meg, akit Isten igaznak és követendőnek mondott! Pont, mint a?

-Majd azokért, akik üldözték, vádolták, rágalmazták, neki volt kizárólag joga közbenjárni!

Pont, mint a?

Ezen „érdekesen tűnő” párhuzamok fényében, Jób története úgy tűnik, mint egy ősi tanítás a Messiásról?!

Azután az idő közeledtével a próféciákban:

Ézsaiás könyve 53,1-4

1. Ki hitt a mi tanításunknak, és az Úr karja kinek jelentetett meg?
2. Felnőtt, mint egy vesszőszál Ő előtte, és mint gyökér a száraz földből, nem volt néki alakja és ékessége, és néztünk reá, de nem vala ábrázata kivánatos!
3. Útált és az emberektől elhagyott volt, fájdalmak férfia és betegség ismerője! mint a ki elől orczánkat elrejtjük, útált volt; és nem gondoltunk vele.
4. Pedig betegséginket ő viselte, és fájdalmainkat hordozá, és mi azt hittük, hogy ostoroztatik, verettetik és kínoztatik Istentől!

„Mint a ki elől orczánkat elrejtjük, útált volt; és nem gondoltunk vele.”

Ez a Jób névnek a jelentése ugye?

Ha lépésről, lépésre végig mennénk a jellemző pontokon és párhuzamokon, és felesleges is ráadásul, hisz Jób történetét, és a Messiás földi pályafutásának állomásait ti is tudjátok. Mindenki magában újraértelmezheti azokat a jellemző párhuzamokat, amiket eddig nem vett észre. Már az ősi tanítás is azt hangoztatja, hogy azokat, akik Isten kezébe teszik az életüket, érhetik kellemetlenségek, vádolások, igaztalanságok, támadások, elárulás stb. Jézus is ezt mondja a követőinek, és az apostolok is ezekre figyelmeztetnek.
Mindezek azért fontosak számunkra, mert megtörtént valami Jóbbal, ami a Messiással nem!

De velünk, köztünk, újra, meg újra megesik sajnos. Ez pedig nem más, mint a sorsunk átkozása, tehát az az állapot, amit a „kétségbeesés” állapotának is nevezhetünk és a feladás állapotának. Pál így kommentálja ezt a tényt:

2Korintusi levél 4,6-11
6. Mert az Isten, a ki szólt: setétségből világosság ragyogjon, ő gyújtott világosságot a mi szívünkben az Isten dicsősége ismeretének a Jézus Krisztus arczán való világoltatása végett.
7. Ez a kincsünk pedig cserépedényekben van, hogy amaz erőnek nagy volta Istené legyen, és nem magunktól való.
8. Mindenütt nyomorgattatunk, de meg nem szoríttatunk; kétségeskedünk, de nem esünk kétségbe;
9. Üldöztetünk, de el nem hagyatunk; tiportatunk, de el nem veszünk;
10. Mindenkor testünkben hordozzuk az Úr Jézus halálát, hogy a Jézusnak élete is látható legyen a mi testünkben.
11. Mert mi, a kik élünk, mindenkor halálra adatunk a Jézusért, hogy a Jézus élete is látható legyen a mi halandó testünkben.


És végezetül egy intés ezek elkerülése felől, mely átvonul, mint felkiáltójel a teljes Szenttanon:
32. Emlékezzetek pedig vissza a régebbi napokra, a melyekben, minekutána megvilágosíttattatok, sok szenvedésteljes küzdelmet állottatok ki,
33. Midőn egyfelől gyalázásokkal és nyomorgattatásokkal nyilvánosság elé hurczoltak titeket, másfelől társai lettetek azoknak, a kik így jártak.
34. Mert a foglyokkal is együtt szenvedtetek, és vagyonotok elrablását örömmel fogadtátok, tudván, hogy néktek jobb és maradandó vagyonotok van a mennyekben.
35. Ne dobjátok el hát bizodalmatokat, melynek nagy jutalma van.
36. Mert békességes tűrésre van szükségetek, hogy az Isten akaratát cselekedvén, elnyerjétek az ígéretet.
37. Mert még vajmi kevés idő, és a ki eljövendő, eljő és nem késik.
38. Az igaz pedig hitből él. És a ki meghátrál, abban nem gyönyörködik a lelkem.
39. De mi nem vagyunk meghátrálás emberei, hogy elvesszünk, hanem hitéi, hogy életet nyerjünk.
Áldott testvérek általános és tény sajnos, ha megkérdezünk egy keresztényt arról „mik a kereszténységnek, tehát az Isten követésének közvetlen jegyei?

A következő választ kapjuk:

Márk evangéliuma 16,16-18
16.A ki hiszen és megkeresztelkedik, idvezül; a ki pedig nem hiszen, elkárhozik.
17.Azokat pedig, a kik hisznek, ilyen jelek követik: az én nevemben ördögöket űznek; új nyelveken szólnak.
18.Kígyókat vesznek föl; és ha valami halálost isznak, meg nem árt nékik: betegekre vetik kezeiket, és meggyógyulnak.

Csakhogy, és itt a félreértés, ezek következmények! És innen indulnak a bajok.

És a megvetettség? És az igaztalan vádak? És az üldöztetések? Megtiprások, rágalmazások a hitünkért és az Istennek való odaszánásunkért? Az Isten igéjének tiszteléséért? 

Hiszen pont ezek miatt válnak sokan állhatatlanokká, meghátrálókká. Sokan, pont ezek miatt térnek át azok oldalára, akik káromolják az Isten nevét, sokakból, pont ezen „nehézségek” miatt lesz testvéráruló! Jézus tanítása is, kikhez szól?

Máté evangéliuma 5,1-17
1. Mikor pedig látta Jézus a sokaságot, felméne a hegyre, és a mint leül vala, hozzá menének az ő tanítványai.
2. És megnyitván száját, tanítja vala őket, mondván:
3. Boldogok a lelki szegények: mert övék a mennyeknek országa.
4. Boldogok, a kik sírnak: mert ők megvígasztaltatnak.
5. Boldogok a szelídek: mert ők örökségül bírják a földet.
6. Boldogok, a kik éhezik és szomjúhozzák az igazságot: mert ők megelégíttetnek.
7. Boldogok az irgalmasok: mert ők irgalmasságot nyernek.
8. Boldogok, a kiknek szívök tiszta: mert ők az Istent meglátják.
9. Boldogok a békességre igyekezők: mert ők az Isten fiainak mondatnak.
10. Boldogok, a kik háborúságot szenvednek az igazságért: mert övék a mennyeknek országa.
11. Boldogok vagytok, ha szidalmaznak és háborgatnak titeket és minden gonosz hazugságot mondanak ellenetek én érettem.
12. Örüljetek és örvendezzetek, mert a ti jutalmatok bőséges a mennyekben: mert így háborgatták a prófétákat is, a kik előttetek voltak.
13. Ti vagytok a földnek savai; ha pedig a só megízetlenül, mivel sózzák meg? nem jó azután semmire, hanem hogy kidobják és eltapossák az emberek.
14. Ti vagytok a világ világossága. Nem rejtethetik el a hegyen épített város.
15. Gyertyát sem azért gyújtanak, hogy a véka alá, hanem hogy a gyertyatartóba tegyék és fényljék mindazoknak, a kik a házban vannak.
16. Úgy fényljék a ti világosságtok az emberek előtt, hogy lássák a ti jó cselekedeteiteket, és dicsőítsék a ti mennyei Atyátokat.
17. Ne gondoljátok, hogy jöttem a törvénynek vagy a prófétáknak eltörlésére. Nem jöttem, hogy eltöröljem, hanem inkább, hogy betöltsem.

Azokhoz szól, akik a megpróbáltatások idejét élik, és elhatározzák, nem hátrálnak meg!

Ézsaiás könyve 53,1-12
1. Ki hitt a mi tanításunknak, és az Úr karja kinek jelentetett meg?
2. Felnőtt, mint egy vesszőszál Ő előtte, és mint gyökér a száraz földből, nem volt néki alakja és ékessége, és néztünk reá, de nem vala ábrázata kivánatos!
3. Útált és az emberektől elhagyott volt, fájdalmak férfia és betegség ismerője! mint a ki elől orczánkat elrejtjük, útált volt; és nem gondoltunk vele.
4. Pedig betegséginket ő viselte, és fájdalmainkat hordozá, és mi azt hittük, hogy ostoroztatik, verettetik és kínoztatik Istentől!
5. És ő megsebesíttetett bűneinkért, megrontatott a mi vétkeinkért, békességünknek büntetése rajta van, és az ő sebeivel gyógyulánk meg.
6. Mindnyájan, mint juhok eltévelyedtünk, kiki az ő útára tértünk; de az Úr mindnyájunk vétkét ő reá veté.
7. Kínoztatott, pedig alázatos volt, és száját nem nyitotta meg, mint bárány, mely mészárszékre vitetik, és mint juh, mely megnémul az őt nyírők előtt; és száját nem nyitotta meg!
8. A fogságból és ítéletből ragadtatott el, és kortársainál ki gondolt arra, hogy kivágatott az élők földéből, hogy népem bűnéért lőn rajta vereség?!
9. És a gonoszok közt adtak sírt néki, és a gazdagok mellé jutott kínos halál után: pedig nem cselekedett hamisságot, és álnokság sem találtatott szájában.
10. És az Úr akarta őt megrontani betegség által; hogyha önlelkét áldozatul adja, magot lát, és napjait meghosszabbítja, és az Úr akarata az ő keze által jó szerencsés lesz.
11. Mert lelke szenvedése folytán látni fog, és megelégszik, ismeretével igaz szolgám sokakat megigazít, és vétkeiket ő viseli.
12. Azért részt osztok néki a nagyokkal, és zsákmányt a hatalmasokkal oszt, mivelhogy életét halálra adta, és a bűnösök közé számláltatott; pedig ő sokak bűnét hordozá, és a bűnösökért imádkozott!

Jöjj közel tarts jelenlétedben


https://www.youtube.com/watch?v=qeKFUabZf3U

Uram itt vagyok
Változtasd meg szívemet,
Mert tõled árad rám a kegyelem.
Uram beismerem,
Hogy gyengeség van még bennem,
De van szabadító,
Féltõ szereteted.

Jöjj közel, tarts jelenlétedben.
Áraszd rám Szent Kenetedet.
S ahogy várlak,
Felkelek, mint sasmadár,
És szárnyalok Veled,
A Te Szellemed vezet
A mennyhez közelebb.
Nyisd meg értelmem,
Adj új látást nekem,
Tudjam meg hogy szeretsz,
És bennem élsz.
Uram taníts, vezess,
Jóságodra emlékeztess,
Erõs jobbod legyen,
Minden nap velem.
Refr.: Jöjj közel...

2016. május 25., szerda

Napi Gondolatok- Az Írás szerepe

„A teljes írás Istentől ihletett és hasznos a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az igazságban való nevelésre, hogy tökéletes legyen az Isten embere, minden jó cselekedetre felkészített.”
(Timótheushoz írt második levél, 3. fejezet 16-17. vers)




Egy vasúti kupéban mások mellett két teológus utazott. Egy tudományos konferenciáról tartottak hazafelé, melynek még mindig annyira hatása alatt voltak, hogy a többiekkel mit sem törődve nagy vehemenciával vitatták tovább az elhangzottakat.
Kis idő múlva pedig már-már utastársaiknak is prédikálva fejtegették a Szentírás nyelvi rejtelmeit. Héber és görög szavak grammatikai, szemantikai, genealógiai különbségeivel dobálóztak, míg egy idős néni meg nem jegyezte nekik: Elnézést fiatalemberek, tudják magam is olvasgatom a Bibliát, de amiről beszélnek azt sehogy sem értem.
Hát hogy is érthetné, - mondta egyikük – hiszen a nagy tudós Bibliafordítók minden igyekezetük ellenére sem tudtak és tudnak olyan hiteles fordítást végezni, melyből az olyan egyszerű ember, mint például maga, megérthetné az eredeti nyelvezet minden rejtett szépségét és mondanivalóját.
Bizony az lehet, - válaszolt a néni – valóban nem értek a teológiához, nyelvész sem vagyok, viszont a Biblia megannyi tanácsát és ígéretét már én is lefordítottam magamnak és azokról teljes bizonyossággal tudom, hogy valóban a Szerző akarata szerint valók, mert működnek.
Mi tehát a Szentírás célja, valódi szerepe? Egy biztos, nem a vallásos kérdésekről való vitatkozgatás elősegítése, és nem Isten akaratának bebiflázással elsajátított lexikális ismerete.
Hanem, hogy saját magad életére ’fordítsd le’, azaz valósítsd meg, amit hallasz, amit olvasol, mert ez az igazi bölcsesség, mely többet ér a világ valamennyi rangos tudományos fokozatánál.
Jézus az ilyenekre mondta; „Valaki azért hallja én tőlem e beszédeket, és megcselekszi azokat, hasonlítom azt a bölcs emberhez, aki a kősziklára építette az ő házát. És ömlött az eső, jöttek az árvizek, fújtak a szelek, és beleütköztek abba a házba, de nem dőlt össze, mert Kősziklára épült.” (Máté 7:24-25)
 
 

Örömteli mindennapok: Kiálts hozzá!




Az Örökkévaló megvédi az igazakat, s meghallja kiáltásukat .
Aki az Örökkévalóhoz imádkozik,azt ő meghallgatja és kimenti minden bajából.
Közel van a megtört szívűekhez,és megmenti a reményvesztett lelkűeket.Zsolt.-34,15,17-
Isten látja az érzelmeidet, a frusztrációdat és mindenkinél jobban látja a fájdalmadat is. 

Isten ismeri a jövődet, ezért el tudja mondani neked mindazt, amit tudnod kell. 
Isten ismeri a félelmeidet és azt szeretné, ha átadnád azokat neki. 
Isten ismeri a hűségedet, mert lát minden egyes jó dolgot amit teszel. 
Isten jót tervezett számodra ...békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek." Jeremiás 29:11
Kiálts hozzá,menj hozzá ,bármilyen helyzetben vagy most..Lásd és érezd meg az Ő jóságát ,Ő rád vár !


Cseri Kálmán-A kegyelem harmatja

Az életnél is fontosabb küldetés



."..az életem sem drága, csak hogy elvégezhessem futásomat és azt a szolgálatot, amelyet... kaptam... "(ApCsel 20,24)




Hogyan valósult meg a búzaszem sorsa Pál apostol életében?
Felsorolja fiatalkorának minden értékét, s így folytatja: „azt, ami nekem nyereség volt, kárnak ítéltem a Krisztusért. Sőt most is kárnak ítélek mindent Krisztus Jézus, az én Uram ismeretének páratlan nagyságáért." (Fil 3,7-8) Később pedig megjelöli a célt: „hogy Krisztust megnyerjem." Nem sok mindent, hanem mindent odaadott azért, hogy Krisztus gazdagsága az övé lehessen, s így legyen mit adnia másoknak.
A korinthusiaknak ezt írja: „De mi nem éltünk ezzel a szabadsággal (hogy eltartsák őket), hanem mindent elviselünk, hogy semmi akadályt ne gördítsünk a Krisztus evangéliuma elé." (1Kor 9,12) Lemond olyan lehetőségről, amivel mindenki más természetes módon él, és amiben semmi rossz nincs, csak azért, hogy minél többekhez eljusson az életet mentő evangélium. Vállalja, hogy nehezebb legyen az ő élete, ha ezáltal könnyebb lesz másoké. Ő örömmel szegényebb marad, ha ezáltal mások élete gazdagodik. Ugyanúgy, ahogyan Krisztus tette.
„De én mindezekkel nem gondolok, sőt még az életem sem drága, csak hogy elvégezhessem futásomat és azt a szolgálatot, amelyet az Úr Jézustól azért kaptam, hogy bizonyságot tegyek az Isten kegyelmének evangéliumáról." Ő sem a saját életét félti, hanem másokét. Világos célja van az életének, amit Jézus tűzött ki eléje. Küldetésben jár, tudja, ki küldte, kikhez és miért, és ezt akarja végezni utolsó leheletéig - örömmel.
Nagy kísértés, hogy féltjük magunkat, hogy saját céljaink fontosabbak lesznek, mint a kapott küldetésünk, vagy hogy egyáltalán nincs is világos cél előttünk. Boldog ember az, aki eljut erre a nagy szabadságra: mindennél fontosabb lett nekem az, hogy Isten mire akar használni, s emellett minden egyéb szempont eltörpül.

David Herzog-Mennyei Bíróságok


mennyei_birosagok


David Herzog Mennyei Bíróságok c. könyve hamarosan megjelenik!

Első Fejezet részlet,
A MENNYEI DICSŐSÉG

LÁTOGATÁS A MENNYBEN

 Izraelben voltam, éppen Bételben vezettem egy csoportot. Korábban utánanéztem, hogy a Bibliában Bétel az a hely, amiről Jákob azt mondta: „Milyen félelmetes ez a hely, nem egyéb ez, mint Istennek háza, és az égnek kapuja”. (1Móz 28,17 kiemelés a szerzőtől) Rájöttem, hogy ha elmerülünk Isten jelenlétében és imádkozunk egy ilyen ”Menny kapuja” helyen, sokkal könnyebb lesz eljutni a mennyei helyekre.
Kocsival mentünk fel (golyóálló busszal, mivel át kellett mennünk Rámalláh-on, hogy eljussunk oda) de pontosan senki sem tudta, Bételen belül hova menjünk. A sofőr kitett bennünket egy helyen, ahol a telepesek éltek, egy nagy víztorony közelében. Körülbelül egy félmérföldnyi gyaloglás után megtaláltuk a tökéletes helyszínt, ahol volt egy kör formájú betonlap és körülöttünk végig sziklák.
A dicséretvezető körülbelül egy teljes órát játszott a gitáron, míg a csapat lefeküdt a földre. Sokunk még egy sziklát is talált, ahová lehajthattuk a fejünket. Én pedig, míg szólt a zene, becsuktam a szememet és engedtem, hogy a Szent Szellem elvigyen, miközben megtisztítottam az elmémet a saját gondolataimtól. Néhány perc múlva kinyíltak a szellemi szemeim. Az egyik oldalon láttam a csapatunkat a földön, aztán megváltozott a helyszín és olyan volt, mintha átmennék egy láthatatlan falon. Hirtelen ott voltam a mennyben a kristály tengernél. Ahogy felemeltem a tekintetem, a másik oldalon ott állt Jézus és hirtelen én is ott teremtem előtte. Tekintete olyan volt, mint a tűz, ugyanakkor mégis tiszta szeretet ömlött ki belőle. Rám nézett és ezeket a szavakat mondta: Köszönöm, hogy megérinted Izsákot, a népemet. Most pedig elmennél Izmaelhez is? Én azonnal azt válaszoltam: Igen, hogyne, Uram!
Aztán egy másik kérdéssel folytatta: Rendeznél egy konferenciát is számomra Jeruzsálemben?
Megdöbbentem, mert nem Izraelben éltem, és azt gondoltam magamban: Ki vagyok én, hogy Jeruzsálemben konferenciát szervezzek? De mivel ott voltam a pillanat elképesztő dicsőségében, szinte lehetetlen volt bármi mást mondani azon kívül, hogy „Igen, Uram”. És valóban ezt is válaszoltam.
A csapat sok más tagjának is hasonló élményben volt része. Sokan együtt ragadtattak el a mennybe, Jézus három embernek együtt adott utasítást. Amikor az egyikük azt mondta, hogy másokkal együtt ment a mennybe, különválasztottam őket és egyesével kikérdeztem őket. Teljesen bizonyos, hogy együtt voltak ott és Jézus pontosan ugyanazokat a dolgokat mondta nekik együtt.
Két nappal a bételi események után befejeztük utunkat a Holt tengernél. Ekkor egy szolgáló társam azt kérdezte tőlem: rendeznék-e egy konferenciát Jeruzsálemben, hogy elérjük és megáldjuk a zsidó embereket is, miután ők Betlehemben szerveznek egy konferenciát, hogy elérjék az arabokat és ételhez juttassák a szegényeket. Azt válaszoltam, hogy normális esetben nemet mondanék, de mivel két nappal ezelőtt Jézus közvetlenül erre kért Bételben, igent mondtam. A bételi élmények második megerősítése közvetlenül akkor jött, amikor hazaérkeztem és életemben először meghívást kaptam muszlim országokba, hogy ott hirdessem az evangéliumot. Mindössze néhány hét telt el azóta, hogy Jézus arra kért, menjek el Izmaelhez, és én máris Kuvaitban voltam, ahol megtérések és csodák történtek. Ezután Isten megnyitotta Dubait, Abu Dhabit, Katart, Bahreint és Indonéziát, ahol ezrek tértek meg és vettek gyógyulást és szabadulást.
Könnyen elvethettem volna azt az élményt mondván, hogy ezek a saját gondolataim, vagy a saját elmém képzelgése, de a bizonyíték hamarosan ott volt: mindaz, amit láttam és amit mondtak nekem, elkezdett megtörténni.

HOGYAN LÉPJÜNK BE A MENNYEI TERÜLETEKRE

A mennyei helyekre való belépés legegyszerűbb módja az, ha az ember ellazul, vagy nyugodt zenére áztatja magát. Amikor ellazulunk, Isten tud hozzánk szólni. Isten gyakran szól népéhez álmokon keresztül is, mivel egyedül ekkor vannak „kiütve” és az elméjük ilyenkor nyitottabb, hogy vegyen az Úrtól, mint amikor egész nap ügyeket intéznek és el vannak foglalva az e-mailekkel, Facebook-kal, a szolgálattal, telefonokkal vagy a számlákkal. Az elme az egyik kapu, amit Isten használ, hogy szóljon hozzánk. Annyi memóriája van, mint egy számítógépchipnek. Amikor a chip már televan információkkal a mindennapi élet és stressz miatt, akkor elég nehéz Istennek letölteni rá víziókat, iránymutatást, vagy mennyei élményeket.
Mikor János Pátmosz szigetén volt száműzetésben, könnyebb volt a helyzete ebben a tekintetben, mivel fogoly volt. Vagy említhetnénk Pált, aki sok időt töltött börtönben, és volt ideje arra, hogy halljon és vegyen dolgokat Istentől.
Én az első órát általában dicsérettel és imádattal töltöm, amíg nem jön el az Úr dicsősége. Aztán a dicsőségben speciális kéréseket, kijelentéseket teszek. Amikor az Ő jelenlétében és dicsőségében vagyok, gyakran áztató dicsőítő zenét teszek be, és tovább megyek a mennyei helyekre, pontosan úgy, ahogy Bételben tettük.
Lefekhetsz és betehetsz áztató zenét, megpihenteted az elmédet és a szellemedet, így nyitva tartod elmédet és szellemedet, hogy az Úr szólhasson hozzád, mutasson egy látomást, vagy elvigye szellemedet a Mennybe. Alvás előtt gyakran mondom az Úrnak, hogy nyugodtan beszéljen hozzám egész éjszaka, alvás közben. Mikor így meghívom, akkor mindig több prófétai, vagy iránymutató álmot kapok. Persze Isten akkor is beszél álmunkban, ha nem hívjuk meg. Mondanom sem kell, hogy a szentség is nagyon fontos kulcs.

REINHARD BONNKE

A hit bátorrá tesz. Izrael főemberei, így olvassuk, „látták Péter és János szólásban való bátorságát” (ApCsel 4:13). Félelmet nem ismerő bátorságuk nyilvánvaló volt a jelenlevők előtt. A hagyományaikba belemerevedett izraeli döntéshozók döbbenten, és a hitetlenségtől tágra nyílt szemekkel hallgatták, ahogy ezek a közönséges, ráadásul galileai halászok olyan magabiztossággal intézték beszédüket a nagytanácshoz, mintha egy királyi rendeletet hirdettek volna ki. A Biblia a bátrak könyve, nem a meghunyászkodóké. Sőt, legutolsó figyelmeztetése éppen a „gyáváknak és a hitetleneknek” szól (Jel 21:8). Az Írások a bátrakat állítják elénk példákul, azokat, akik el mertek menni oda, ahova senki más nem mert volna, és meg merték tenni, amiről senki más még álmodni sem mert volna. Hogy radikálisok lettek volna? Hát persze, hogy azok voltak! Radikalizmusra van szükség ahhoz, hogy megváltoztassuk a világot! Áldjon az Úr benneteket! REINHARD BONNKE

REINHARD BONNKE

Ismerd meg Istent, az Ő útjait, tanácsát és tulajdonságait! Minden, amit Istenről tudni lehet, világosan benne van a Bibliában. OLVASD! Ez a titka oly sok keresztény csodálatos hitének és bizalmának. Istennel való járásukban az Ige vezérli őket. Jakab levele, amely nagyobbrészt az imádságról szól, Isten jóságáról úgy beszél, mint a Nap állandó ragyogása. „Minden jó adomány és minden tökéletes ajándék felülről való, és a világosságok Atyjától száll alá, a kinél nincs változás, vagy változásnak árnyéka” (Jakab 1:17). Jakab a napóra képét használja, amely a Nap mozgását annak árnyéka alapján mutatja. Amikor nincs árnyék, a Nap a legmagasabb pontján áll, vagyis delel. Isten soha nem vet árnyékot, mert Ő állandóan „delel”. Soha nem változik, soha nem csökken, soha nem hanyatlik le. Ő ugyanaz az imát meghallgató Isten mindenki számára tegnap, ma és mindörökké! Olvasd a Bibliát! REINHARD BONNKE

Napi áhítat-Egyetlen Istenünk


Ha bálványok uralják éle­tünket, célt tévesztünk. Ha Isten, kiteljesedik az éle­tünk.

Olvasmány: 1Kor 8,1–6 



„Ami pedig a bálványáldozati húst illeti, tudjuk, hogy mindnyájunknak van ismerete: az ismeret felfuvalkodottá tesz, a szeretet pedig épít. Ha valaki azt gondolja, hogy ismer valamit, az még semmit sem ismert meg úgy, ahogyan ismerni kell. De ha valaki szereti az Istent, azt már ismeri az Isten. Ami tehát a bálványáldozati hús evését illeti, tudjuk, hogy nincs bálvány a világon, és hogy Isten sincs más, csak egy. Mert ha vannak is úgynevezett istenek, akár az égben, akár a földön, mint ahogyan sok isten és sok úr van, nekünk mégis egyetlen Istenünk az Atya, akitől van a mindenség, mi is őérte, és egyetlen Urunk a Jézus Krisztus, aki által van a mindenség, mi is őáltala.

Magyarázat

Az édenkerti bukás óta az ember krónikus Isten-hiányban szenved. Pascal így fogalmaz: „Mindenkiben van egy Isten alakú űr.” Ezt az űrt próbálja az Isten elől menekülő ember bálványokkal betölteni. Így vált kérdéssé a korinthusi gyülekezetben is, hogyan kell viszonyulni a bálványáldozati húshoz. Ebben az összefüggésben mondja Pál apostol a fenti igeverset. Miért fontos ez nekünk? A mi Istenünk az ég és föld Ura, a királyok Királya. Ő alkotta a világmindenséget, benne minket is. Isten arról is gondoskodott, hogy ne céltalanul, értelmetlenül éljük le életünket. Az Úr Jézus Krisztus által alkotta e világot, mondja igénk, hozzátehetjük, őáltala teremtette újjá életünket és ajándékozott meg az örök élet reménységével.
Kiemelhetjük igénkben az egyetlen szót. Isten nem egy alternatíva a sok közül, hanem az egyetlen Úr. Ő alkotott, szeretetéből megváltott, ő tudja tehát, hogy lehet a legboldogabb az életünk. 
Ha modern bálványainkat imádjuk, „mint ahogyan sok isten és sok úr van” (5. v.), célt tévesztünk, kudarcot vallunk. Életünk, tetteink, szándékaink legyenek kizárólag neki alárendelve, aki egyetlen Istenünk.
Pál apostol az igében első személyt használ, kiemelve, hogy Krisztus a mi Urunk. Elmondhatod ezt te is?
(Vékás Benjámin)

Dr. Nasir Siddiki-TERMÉSZETFELETTI GYÓGYULÁS


 Dr. Nasir Siddiki
  övsömör és szklerózis multiplex betegségből 

1. rész  

B: Olyan valaki van itt velem, akivel már régen szerettem volna beszélgetni. Dr. Siddiki, aki muzulmán volt, és akinek az életében Isten egy hatalmas csodát vitt véghez. Eljött hozzánk a feleségével, Anitával, és szeretném, ha segítene felidézni azt a próféciát, amelyet 2000 elején hallott tőlem. Isten tehát egy óriási munkát végzett el az életében. Isten hozott benneteket! Sokat hallottam rólad, és teljesen lenyűgöz, amit Isten tett veled. Először is hadd mutassak nektek egy képet szentek; ez itt Dr. Siddiki – mikor is?

S: 1987-ben.
B: Milyen betegség volt ez?
S: Övsömör, ami a fülemtől a vállamig beborított. Az egész jobb oldalamat ellepte, a testhőmérsékletem olyan magas volt…
B: És nem volt üdvösséged!
S: Nem, erős meggyőződésű muzulmán családból származom.
B: Mit mondtál, milyen magas lázad volt?
S: 42C; 40-től agykárosodás lép fel, 42,2-től pedig beáll a halál. Mindössze két tized választott el a haláltól ott a torontói kórházban.
B: És mi történt?
S: Muzulmánként felsírtam, de Allah nem jött, és Mohamed sem. Akkor a Názáreti Jézus Krisztus lépett a szobámba olyan valóságosan, mint ahogy most itt vagyok.
B: Édes Istenem!
S: Két dolgot mondott: Én vagyok a keresztények Istene, és Én vagyok Ábrahám, Izsák és Jákob Istene. Mindössze ennyit mondott.
B: Tehát szólt hozzád…
S: Igen, emberi alakban állt a szobám végében, de nem igazán láttam Őt a hatalmas fényesség miatt, ami áradt Belőle. Az emberek úgy gondolják, a muzulmánok nem hisznek Jézusban, pedig nagyon is hisznek, csak éppen azt nem fogadják el, hogy Ő Isten Fia.
Másnap reggel bejöttek azok az orvosok, akik meghalni hagytak ott, és azt mondták: nem tudjuk, mi történt önnel, de a jelentések valamilyen csodára utalnak. Nem értették mi az, ami életben tart. Úgy hívják: Jézus. Megfogalmazódott bennem egy kérdés, amire kerestem a választ: Jézus valóban Isten Fia, ahogy a keresztények vallják, vagy csupán egy próféta, ahogy én azt egész életemben hittem. Az üknagyapám, Abu Bakra Siddiki, tekintélyes vezető személyiség volt, elképzelhetetlen volt, hogy egy Siddiki valaha is Jézus Krisztust szolgálja.
Engem az orvosok meghalni hagytak ott, azt mondták, nem érem meg a következő reggelt. De Jézus besétált a szobámba, megszabadított és meggyógyított, megmentett engem. Másnap, amikor meghalnom kellett volna, kiengedtek a kórházból. Az utcán az emberek átmentek a másik oldalra, azt gondolták, leprás vagyok, mert a tünetek még ott voltak, de Isten elindított a gyógyulás útján. A kérdés azonban ott égett bennem: Isten Fia-e Jézus? Másnap, már a lakásomban, reggel 6 órakor, nem tudom, miért, felébredtem és bekapcsoltam a TV-t. A képernyőn a következő feliratot olvastam: Isten Fia-e Jézus? Véletlen? Nem hiszem. Egy beszélgetés zajlott úgy, mint most köztünk és megválaszolták mindazokat a kérdéseket, amik engem foglalkoztattak. Nagy csoda a gyógyulás, de még nagyobb az, ami a nappalimban történt, amikor könnyek között, a televízió előtt térdelve, megkértem Jézust, hogy legyen az életem Ura. Fogtam magam, kirohantam…
B: Mit tettél másnap?
S: Meg kellett tudnom, hogy ki ez a Jézus, ezért elrohantam és vettem egy Bibliát. Órákon át olvastam Isten Igéjét. A hólyagok még mindig ott voltak az arcomon. Körülbelül 75 évesnek látszottam. Így szóltam: Úr Jézus, meg tudod tenni, hogy ismét normálisan nézzek ki? Azon a pénteken hajnali 5-kor felkeltem, az orvosok azt mondták, ne vakarjam a hegeket, mert elfertőződhetnek. A párnámon találtam egy-két levált bőrdarabkát. Kiszálltam az ágyból, beálltam a zuhany alá és másfél órán át imádkoztam. Pásztor Benny, bizonyságot teszek most arról, hogy akkor ott egyben levált az arcomról az összes hólyagos seb.
B: Hoztatok egy 7 perces bejátszást, mit fogunk látni benne?
S: Látni fogjuk, hogy mi történt velem a kórházi szobában, és hogy mi történt a feleségemmel.
B: Anita, te már korábban üdvösséget nyertél.
S: Igen. 
Klip 
N: Nasir Siddiki egy jómódú, befolyásos muzulmán családban született. Ahogy növekedett, hamar felfedezte, hogy az anyagi gazdagság a kulcsa a sikeres, boldog életnek. Harmincöt éves korára megszerezte azt a gazdagságot, amire vágyott. Sikerei csúcsán megtámadta egy fájdalmas betegség, amit úgy hívnak: övsömör.
S: Két orvos jött be a szobámba; azt gondolhatták, nem hallom vagy alszom, és a következőt hallottam: az immunrendszere és a teste nem harcol ellene, meg fog halni. Ez sokkolt, mert ők voltak azok, akikbe a hitemet, a bizalmamat vetettem. Azon a ponton minden reményem elhagyott; magamba roskadtam. Nem használt a pénzem, a célkitűzéseim, az akaraterőm. Tehetetlenséget és félelmet éreztem. Nem tudtam, hogy a halál mit tartogat egy muzulmán számára, ezért végső kétségbeesésemben felsírtam; azt mondtam: Isten, ha élsz, ne hagyj meghalni! Azon az estén a keresztények Istene válaszolt a kiáltásomra. Nem Mohamed és nem Allah volt, hanem Jézus. És valami történt akkor este.
N: Másnap reggel az orvosok megállapították, hogy a hólyagok nem terjedtek tovább. Egy gyógyszerrel teli táskával engedték haza a kórházból és közölték vele, hogy állandó fájdalmai lesznek. De Nasir tudta, hogy valami természetfelettiben volt része. Meg kellett ismernie Jézust. Ezért néhány nap elteltével térdre esve ismét felkiáltott:
S: Jézus, befogadlak a szívembe! Olyan izgatott lettem; nem tudtam még az újjászületésről, nem ismertem a keresztény fogalmakat, csak azt tudtam, hogy az a Jézus, aki meggyógyított, most a szívembe költözött.
N: Egy-két nap után az összes hólyag és eldeformálódott hús eltűnt Nasir testéről. A csoda fizikai megnyilvánulása csak fokozta benne a vágyat, hogy megismerje Istent. Vásárolt egy Bibliát és belevetette magát az Igébe. Az életében végbement szellemi és fizikai változásokat megosztotta munkatársával és legközelebbi barátjával. Anita keresztény volt, és állandó támaszt jelentett Nasir számára a betegség idején. Nagy lelkesedéssel látta őt el Kenneth Hagin és Kenneth Copeland szolgálatának kiadványaival. Ahogy növekedett Nasir ismerete az Igében és az Isten iránti szeretetben, úgy vált egyre szorosabbá a kapcsolata Anitával. Noha korábbi válása óvatosságra intette, Nasir hamar ráébredt, hogy Isten Anitát jelölte ki feleségéül.
A: Álomesküvőnk volt és csodálatos nászutunk.
S: Amikor már 4 és 1 hónapja várandós volt, így kicsavarodott a keze és a lábai. Az orvosok eleinte nem tudták megállapítani, hogy agyvérzésről vagy agydaganatról van-e szó. Végül nyaktól lefelé lebénult a jobb oldala. Tehát egyik pillanatban még a siker örömében voltunk, a másik pillanatban pedig úgy tűnt, mindent elveszítettünk, kezdhettük elölről; de mi továbbra is Istent tettük az első helyre.
A: A kisbabával és az óriási fájdalmakkal nagyon nehéz volt. Az álmaim valóságos rémálmok voltak.
S: A diagnózis: szklerózis multiplex, egy életen át tartó bénaság. Isten Igéjén kellett megállnunk, hogy kikerüljünk ebből a helyzetből. Amikor egy ilyen lehetetlennek tűnő helyzet elé kerülök, mindig eszembe jut, hogy egy muzulmán számára lehetetlen, hogy elkerülje a poklot. De Jézus jött. Eljött egy haldokló muzulmánhoz. Ezért ma szolgálom Őt, a feleségemmel együtt. Ő pedig megáldott minket egy gyermekkel.
N: Nasir vett egy oda-vissza játszó kazettás magnót és megvásárolta Kenneth Hagin összes gyógyulásról szóló tanítását. Anita éjjel-nappal hallgatta őket, mígnem a hite úgy felnövekedett, hogy megjelentek a gyógyulás jelei. Két és fél év elteltével a szklerózis multiplex utolsó tünete is elhagyta a testét.
S: Amikor arra gondolunk, hogy Isten mit tett értünk… a tény, hogy én egyáltalán életben vagyok, hogy Anita meggyógyult…óriási áldás.
N: Nasir és Anita családja ma három csodálatos fiúgyermekkel teljes. Miután 1997-ben elvégezték a Rhema Bibliaiskolát, megalapították a tulsai központú Wisdom Ministriest (Bölcsesség Szolgálat). Nasir a Biblián alapuló üzleti és gazdasági témájú előadásokat tart, ami a teljes idejét leköti. Nemrég az Úr egy új épülettel is megáldotta a szolgálatukat.
S: Amikor sikeresek voltunk az üzletben, amikor már megvolt mindenünk, házak, autók, mindent elveszítettünk, de bíztunk Istenben, és soha nem kételkedtünk abban, hogy Ő képes minket helyreállítani. És Ő visszaadta az otthonunkat, az autókat… mindent. És én imádom, amit csinálok, tanítani az Igét és szolgálni Őt. Ő több mint hűséges. A mi Istenünk jó. És ha te ragaszkodsz Hozzá, Ő is ragaszkodik hozzád. Ő hűséges.
B: Döbbenetes! Mindkettőtöknél csodát láttunk.
S: Igen, pásztor. Isten él, a sír üres!
B: Ámen.
S: Ő ugyanaz tegnap, ma és mindörökké. Tegnap csodákat tett és ma is meg fogja tenni. Mi bizonyságul élünk arra, hogy a csodák ma is megtörténnek.
B: Szolgálsz, és azt mondtad, kaptál tőlem erre vonatkozóan egy próféciát.
S: 1999. december 31-én az újév alkalmából beszéltél, és egy olyan próféciát mondtál, hogy Isten elő fog hozni egy volt muzulmánt, aki drámai módon meggyógyult, és aki hatással lesz a muzulmán világra a jelekkel és csodákkal. És akkor ezt mondtad: „ennek az embernek a neve Nasir”.
B: Ez a te neved.
S: Igen, pásztor.
B: Drága Istenem!
S: Az indiai alkalmunkon ötvenezer muzulmán és hindu nyert üdvösséget, gyógyult meg és lett szabaddá.
B: Ez csodálatos! Mesélj arról egy kicsit, amikor az Úr meggyógyította a feleségedet.
S: Az Ige alaposabb tanulmányozása után megtudjuk, hogy két módja van a gyógyulás megszerzésének. Az egyik a Szent Szellem ajándékainak kiáradásán keresztül, ahogy ez nálad is sokszor működik. És ott van a másik módja a gyógyulásnak: a hit általi gyógyulás. A vérfolyásos asszony a hitén keresztül kapta meg a gyógyulását. Én az ajándék által gyógyultam meg, a feleségem az Igét hallgatta. Én ott voltam a torontói Szent Miklós kórházban, amikor huszonnyolc tűt helyeztek a fejébe. Azt mondták, erre a betegségre nem létezik gyógymód, egész életében nyomorék lesz, naponta több rohama lesz, vak és nyaktól lefelé béna marad, nem fog érezni – a kezei így ki voltak csavarodva. Az orvosok azt mondták, nincs esélye a gyógyulásra, ez a betegség gyógyíthatatlan. Átadták a tolókocsit és a kellékeket. Hazavittem őt, és az volt az első dolgom, hogy felhívtam a barátaimat, a rokonokat és a szomszédokat, és aki nem hitte, amit én, azt kitiltottam a házamból – a hit hallásból jön, az Ige hallásából. A következő, amit tettem, hogy fogtam néhány kazettát, és a hét minden napján napi huszonnégy órában azok mentek az ágya mellett.
B: Tudjátok, az Ige azt mondja, hogy amikor Jézus feltámasztotta a halálból Jairus lányát, ki kellett tennie az összes siránkozót és gyászolót. És amikor Péter feltámasztotta Dorkást, ő is ugyanezt tette, megmondta nekik, hogy menjenek ki.
A: Igen, ők nem értették, nem volt hitük benne. Pásztor Benny, én napi huszonnégy órában hallgattam a kazettákat, a hét minden napján. Ez volt minden dolgom, csak ez volt, amit tettem.
B: Két évig.
A: Igen, két év telt így el. Mígnem a szívem teljességéből tudtam, hogy még ha úgy kell is odébb tennem a lábamat az ágyban, akkor is hiszem, hogy meggyógyultam, nem most, hanem kétezer évvel ezelőtt, amikor Krisztus meghalt azon a kereszten.
B: Értitek, ugye, hogy meg kell harcolnotok a gyógyulásért, szentek. Meg kell ezt értenetek: meg kell küzdenetek a csodátokért. A Bibliában mindenki, aki meggyógyult…nemcsak ültek arra várva, hogy egy angyal majd megteszi. Keresték, utánajártak. Gondoljatok a vérfolyásos asszonyra, ő azt mondta: oda kell mennem, és meg kell érintenem a ruhája szegélyét… Képzeljétek el azt az eltökéltséget, ami ahhoz kellett, hogy a legyengült testével áttörjön, hogy ki tudjon nyúlni és meg tudja érinteni az Úr ruháját. És emberek százai akadályozták közben!
S: Így igaz!
B: És ezért gyógyultál meg. Állhatatos voltál, kitartottál.
A: Igen, de nem vagyok különleges. Egyesek azt gondolják, valamilyen különleges ember vagyok. Pedig nem vagyok az.
B: Hogyan tartottad meg a gyógyulásodat? És ez egy nehéz kérdés. Miért veszítik el az emberek a gyógyulásukat? A média azt mondaná, hogy csak azt gondolták, hogy meggyógyultak, és ezért nem is valóságos a gyógyulásuk. Ami természetesen csak az ő véleményük. De tény, hogy vannak, akik elveszítik a gyógyulásukat.
A: Így igaz.
B: Hogyan tudtál egészséges maradni?
A: Nem azért gyógyultam meg, mert akkor éppen gyógyultnak éreztem magam. Azért gyógyultam meg, mert Isten Igéje azt mondta, hogy meggyógyultam.
B: Tehát Isten Igéje tartott meg téged egészségesen.
A: Igen, Isten Igéje.
B: Ez hát a magyarázat, ez az oka annak, hogy még mindig egészséges vagy. Az, hogy az Igére alapoztál.
S: Így van. Tudod, nagyszerű, ha az Igét szólod, de még csodálatosabb, ha az Ige szól hozzád. Nem élhetsz mások kijelentéséből.
B: Nagyon tetszik, amit mondasz. Ismételd meg, mondd el újra!
S: Nagyszerű, ha az Igét szólod, de még csodálatosabb, ha az Ige szól hozzád. Nem élhetsz mások kijelentéséből. Ezt neki kellett kijelentésként megkapnia. És azt vette kijelentésként, hogy Jézus nem meg fogja gyógyítja. A kijelentés szerint Jézus már kétezer évvel ezelőtt meggyógyította. A kérdés az, hogy elfogadja-e. És ha igen, akkor e szerint is kell cselekedni, mert a hit a múltra vonatkozik. A görög eredetiben az áll, hogy hinned kell, hogy megkaptad, és akkor meglesz neked. És amikor Anita eljutott ide: hogy már megkapta; akkor többé nem beteg volt, aki próbált meggyógyulni, hanem az a gyógyult volt, aki így szól: Betegség, takarodj a Szent Szellem templomából!!! Takarodj innen!
A: Ámen!
B: Soha nem fogom elfelejteni azt a hölgyet, aki Kathryn Kulhman alkalmán gyógyult meg. Ő volt az első, aki meggyógyult Kathryn alkalmán, rákbeteg volt. És a betegség visszajött. Erre azt mondta Kathrynnek: „Ránéztem arra az ördögre és azt mondtam: Ördög! Én meggyógyultam, takarodj!”
S: Ámen.
A: Ámen.
B: És a rákbetegség eltűnt, és soha többé nem jött vissza. Azok, akik megalapozták magukat az Igében, tudják, hogy kell harcolni.
S: Pásztor Benny, különbség van a tünet és a betegség között. Az történik, hogy amikor a gyógyító kenet belép a testünkbe, mint amikor te rá teszed a kezed az emberekre, a gyógyító kenet átruházódik, aktiválod a kapcsolatteremtés és átvitel törvényét. A gyógyító kenet bennünk van, nem hagyott el minket, elfogadtuk a gyógyulásunkat. Az ördög pedig egy tünettel próbál visszajönni, nem pedig egy betegséggel. Csak, mert szúró fájdalom volt a nyakamban, könnyen mondhattam volna: Ó, az övsömör visszajött! Vagy, mert a szklerózis multiplex tünetei próbálták megtámadni a feleségemet, könnyen mondhatta volna: Ó, a betegség visszajött, úgy látszik soha nem is gyógyultam meg igazán! De nem, nem a betegség volt az, hanem a tünete. Ha azonnal felismerjük, hogy ez egy tünet, nem pedig egy betegség, és megdorgáljuk Jézus nevében…
B: Még soha nem hallottam ezt! Isten egy hatalmas igazságot jelentett ki neked! Folytasd, kérlek.
S: Tehát a gyógyító kenet nem hagyta el a testünket, a gyógyító kenet bennünk volt, amikor kézrátétellel szolgáltak felénk, vagy az Igén keresztül, vagy bármilyen módon, ahogy megkaptuk a kenetet. Igazából az történt, hogy a szavainkon keresztül mi nyitottuk ki az ajtót, azáltal, hogy ilyeneket mondtunk: Ó, azt hiszem, nem gyógyultam meg. Vagy: Megint visszajött a betegség. És mivel kinyitottuk ezt az ajtót, most már joga van az ellenségnek visszatenni a betegséget, mert mi elfogadtuk még mielőtt visszajött volna.
B: Kérlek, nyújtsd ki a kezedet drága feleségeddel együtt a kamera felé és imádkozzatok velem. Legyünk hittel az Úr népe iránt.
S: Köszönök Neked, Uram, minden egyes embert, aki hallja vagy olvassa ezt. Köszönöm Uram, hogy Te nem vagy személyválogató. Ezért most Jézus nevében megparancsolom minden betegségnek, minden gyengeségnek, minden fájdalomnak, ami a testet támadja, hogy mivel te semmi más nem vagy, csak egy név, meg kell hajolnod a világegyetem legmagasabb nevére! Jézus nevében vágass ki, most! Szólok minden csonthoz, minden szövethez, minden izomhoz, minden sejthez, megparancsolom most neked, hogy kerülj összhangba Isten Igéjével! Nem meg fogsz gyógyulni, te kétezer évvel ezelőtt meggyógyultál! Ezért azonosulj Isten Igéjével és légy teljesen egészséges, Jézus nevében! Köszönöm Neked, Uram, a csatornákat, hadd áradjon szét tűzként a gyógyító kenet a fejük tetejétől le egészen a lábujjukig! Köszönöm Uram, hogy a Te keneted a helyreállítás kenete, ami teljessé és gyógyulttá teszi a test minden tagját – Jézus hatalmas nevében. Uram, most elfogadjuk a gyógyulásunkat, dicsőséget, tisztességet és dicséretet adunk Neked. Jézus nevében imádkozunk. Ámen.
S: Figyeljetek, figyeljetek! Az Úr mondta, hogy mondjam meg neked, hogy bármilyen betegséged volt eddig… ha a hátad volt, azt akarom, hogy állj fel és hajolgass, ha a vállad volt, kezdd el mozgatni azt a vállat! Ne várj arra, hogy…
Tudod, a világ azt mondja: Hiszem, ha látom. A Biblia viszont azt mondja: ha nem hiszed el, nem fogod látni! Ha a lábad volt, kezdd el azt mozgatni! Ha a hátad, mozgasd a hátad! Értsd meg, a cselekedeteiddel aktiválnod kell a kenetet, ami most az előbb került beléd. A hit cselekedet. Kezdj el valami olyat tenni, amit korábban nem tudtál! És ahogy teszed, látni fogod, hogy a kenet teljes és tökéletes helyreállítást hoz a testedbe. Hívd fel a képernyőn látható telefonszámot, hadd tudjuk meg, mi történt veled!
B: Istené a dicséret!
Dr. Siddiki, írtál egy könyvet az anyagi gyarapodás bibliai alapelveiről. Mondd el kérlek, röviden, miről szól ez a könyv.
S: Igen, Pásztor Benny. Tanulmányoztam a Bibliát, hogy megtaláljam a siker kulcsait az Igében, és alkalmaztam ezeket az egyszemélyes vállalkozásomra, amiben ma már 929 ember dolgozik, huszonhat irodája van, és három millió dollárt hoz. Ezt az első öt év alatt értem el, erre a könyvre alapozva. Isten alapelvei. Ezért írtam meg a Bibliai Közgazdaságtant, ezt tanítom az Amerikai Közgazdasági Iskolában és a gyülekezetekben. És mindenhol, ahol ezt tanítottam, hihetetlen áttörések jelentkeztek az anyagiak terén. Ha az anyagiak területén keresel csodát, itt a lehetőség.
B: Néhány fejezetcím: Hatalmas szereped van a saját gyarapodásodban, Az igei birodalom titka, A bővölködő élet kulcsa, Mi akadályozza meg, hogy abban a bőségben élj, amit Isten szeretne, hogy élvezz, Hogyan érhető el a természetfeletti anyagi aratás…
S: Mondhatok még valamit?
B: Igen, kérlek!
S: A Menny és a föld között nincs szállítmányozás, minden, amire az anyagi áttöréshez szükségünk van, itt van a földön, most. Csak fel kell állnunk, és el kell vennünk. És ez a könyv pontosan azt tanítja meg, hogyan tegyük ezt.
B: Szükségetek van erre a könyvre, szentek. Ha megnézitek a sok imakérést, az első számú: az anyagi áttörésért való imakérés. A második helyen a család témaköre áll. Ezt követik a fizikai szükségek. Isten népének ez a két leggyakoribb kérése: az anyagiak és a család. Ezért minden évben van nálunk egy imanap értetek, hogy Isten áldja meg az anyagi életeteket. Van egy másik nap, ami a családért való imádságról szól.