2019. február 1., péntek

Halleluja...

Leonard Cohen - Hallelujah című dalát énekli Kulka János Hallom létezett egykor egy titkos akkord, Amit Dávid játszott és az Úr kedvére volt S bár téged nem érdekel, elmondom újra. Az ötös követte a négyeset, egy moll, egy dúr s máris megszületett . S a király zavartan súgta: Halleluja. Halleluja.... Bizonyság kellett, bár volt hited. A háztetőn állt, s hosszan nézhetted. A hold fényében fürdött, kivirulva. És megbűvölt, s levágta hajad, Leláncolt, széttörte trónodat, És az ajkadról ellopta végleg: Halleluja. Halleluja.... Tudod, jártam már régen itt. Ismerem szobádnak sarkait. Magányon vitt hozzád a véletlen útja. A tízkapun láttam a címeredet. De a szerelem nem dicső fáklyásmenet. Csak egy fázós, kicsit fáradt halleluja Halleluja... És volt idő, hogy elmondtad még, hogy ott belül mi a helyzet épp. De ezt már sose hallom tőled újra. Pedig úgy költöztem én beléd, hogy galambot hoztam, hogy nézd, de szép! És együtt lélegeztük : Halleluja! Halleluja... Én próbáltam, hát ennyi telt. Kezemre érintés nem felelt. Igazat mondok, bármily szép vagy csúnya. S bár meglehet hogy tévedek- A dal Ura elé úgy léphetek, Hogy nyelvemen nincsen más, mint: Halleluja. Halleluja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése