2022. szeptember 15., csütörtök

💥NEM VAGY EGYEDÜL❣️

„💞Ama nemes harcot megharcoltam, futásomat elvégeztem, a hitet megtartottam,
végezetre eltétetett nekem az igazság koronája, amelyet megad nekem az Úr, az igaz bíró ama napon; de nemcsak énnekem, hanem mindazoknak is, akik várva várják az ő megjelenését.”
(2. Timótheus 4,7-8)


Ha úgy érzed, hogy elérted a végét az erődnek és nehezen tudod összeszedni magad, akkor ne felejtsd el ebben az időszakban, hogy nem vagy egyedül!
A bibliai hit-hősök is ilyen helyzetekben találták magukat, és Isten példaképként állítja őket elénk.
Volt egy titkuk: az életük legmélyebb pontján Istenbe vetették a bizalmukat.

Hűnek tartották Istent, a mostoha körülmények között is megtartja az ígéreteit. 
Például a vérfolyásos asszony 12 év után sem adta fel, bár egyre rosszabbul lett és egyre nehezebb anyagi körülmények közé került. 

De az élete völgyében nyitva hagyta a szívét Jézus számára és Isten Beszédének. 
Elindult a hit útján és fordulat állt be az életében, és az egészségében is.

“Asszony, a te hited megtartott téged!” - mondta neki Jézus végül (Luk 7:50).
A szabadulás és az áttörés megvalósult az életében.
Ezt kívánom én is Neked! Ne add fel a hited, hanem a hited és a meggyőződésed szerint beszélj és cselekedj!
Miután pedig megharcoltad azt a hit-csatát, amiben most benne vagy, neked is azt fogja mondani Jézus: “A hited megtartott téged és győztél!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése