2018. április 8., vasárnap

Testvéreim az Úrban!!


Imádkozom a Mindenható Istenhez, Jézus nevében drága Szent Atyám:
,,Terjeszd ki kegyelmességedet a te ismerõidre, és igazságodat az igaz szívûekre.,,-Zsoltárok 36:11

Többször kiírtam a megosztással kapcsolatos meglátásomat..most erről szeretnék még bővebben írni, mert sok az új tagunk is és még mindig vannak kérdőjelek..

Lezártam a Mennyi kincsesnél és a Karizmatikus csoportot is, csak adminok tehetik közre a megosztásokat.

Van konkrét elképzelésem, látásom mit adott a szívembe, mit mondott az Úr róla, hogy milyen oldalt hozzak létre és mi az akarta ezekkel a csoportokkal, oldalakkal!

Az ÚR NEM ismer kompromisszumot így én sem ezzel kapcsolatosan! Semlegesek sem maradhatunk!!

Hisz Ő azt hagyta ránk, hogy legyen a beszédünk, cselekedetünk mindig egyértelmű, igen vagy nem és azt, hogy
,,Aki velem nem gyüjt az tékozol, aki velem nincs az ellenem van,,
-Lk 11,14-23

“Mit használ ugyanis az embernek, ha az egész világot megnyeri, lelkében pedig kárt vall? Mert mit adhat az ember váltságdíjul lelkéért? Mert ha valaki szégyell engem és az én beszédeimet e parázna és bűnös nemzedék előtt, azt az Emberfia is szégyellni fogja, amikor eljön atyja dicsőségében a szent angyalokkal”
(Márk 8:36-38)

1. Kimondottan tanítási oldal legyen, NE egy a sok közül, amiben képek és képek és Ige képek vannak benne és csak elvétve egy-egy tanítás és ahol nagyon egyformák a megosztások is. Amikor elkezdtem azért kezdtem el ezt a szolgálatot mert az Úr nagyon, de nagyon a szívembe rakta, hogy nem elégséges az Ige képek megosztása, újra és újra ugyan azokkal az Igékkel való ismétlés!!
Nagyon sokan, de nagyon sokan NEM is olvasták el a Bibliát egyszer sem, Gyülekezetbe sem járnak-jártak, csak itt a Facebookon pörgetik a megosztásokat, csak ez az egyetlen táplálékok!!! 
Akik megosztanak azok közül is sajnos többen úgyszintén ugyanígy!!!!!! 

A keskeny úthoz ez nem elégséges, mint ahogy a tej sem elégséges eledel egész életen át!! Keményebb eledelre is szüksége van egy kereszténynek, ha megakar maradni az Úrban és ha nem akarja, hogy megtévesszék az úton!

Nem véletlen mondta az Úr, hogy tudás nélkül elveszik az én népem!! 

2. A másik amit nagyon nem szeretnénk semmiképp: Elmenni egyetlen egy felekezet felé sem!!! Kimondottan szeretnénk felekezet mentesek maradni!

Római Katolikus irányba a sok bálvánnyal, Jézus szíve, Ég Királynéje stb ami a megtévesztés szelleme -nem igei, NINCS a Bibliában, nincs az Apostolok cselekedeteiben sem.
Mérhetetlen tiszteletem Mária felé, mint asszony, mint feleség, mint anya felé!! Amit vállalt az ember feletti, amihez az Úr adott neki látást és erőt!! De EGY a közbenjárónk van , a KRISZTUS!! Hiába az imádkozás Mária illetve más szentek felé, NEM ŐK járnak közben az Atyánál!
Sok Mária jelenést olvastam el, sok kinyilatkoztatását, (ha igazak, ha nem) amiben szintén azt mondja, hogy KÖVESSÉTEK A FIAMAT és nem azt mondja, hogy imádkozzatok hozzám, majd én közvetítek!! Az ördög így akarja az imádkozásokat mellék mederbe terelni, hogy ne érjenek célt!!

Sok, sok giccses Jézus szíves, máriás képek, a színes giccses képek,meg a kávés jókívánságok stb..ezekkel nincs semmi baj, csak ezek nem idevalók, ezekhez vannak nagyon sok baráti, közösségi oldalak, tele világi emberek, világi gondolatival!

3. Legyen IGEI, legyen tiszta, letisztult oldal!! Minden ami IGE, minden ami Ige képek, A BIBLIA a mérleg!
Ne legyen benne olyan megszerkesztet Igei képek, Ige gondolatok amiből a fele hiányzik, nem pontosan adja vissza az Igét.... elég, ha egy szó ki van hagyva és máris nem igaz az a gondolat!!
Ne hagyjuk magunkat megtéveszteni!! 
GYÖNYÖRŰEK az IGÉK, gyönyörűek a hangzásuk, miért nem elég ez nekünk?? Miért kell más és más még?? Ez nem az Úrtól való!!  Ez olyan mint aranyborju készítése...

Legyen bennünk alázat Testvéreim az Urban!! Amikor megtérünk minden ujjá lesz!
Ez azt jelenti, hogy meg kell vizsgálnunk mindent, de mindent amit eddig hittünk és ami jó megtartani, ami nem jó, nem igei ezt elvetni!! 
Teljesen független mit mond a papunk, mit mond az Egyház, Gyülekezetünk, mit tettünk hosszú évek óta! Ha nincs benne a Bibliában, akkor miért hiszünk még benne??? 
Mert így hitte-hiszik a szüleink, nagyszüleink, egyházunk, vezetőink, feleségünk, férjünk, gyerekünk!??    ÉS???  Ők is csak emberek akiket szintén neveltetésünk alakított és nem biztos egyáltalán, hogy megfeszítették az Óemberüket!!
Ha Jézus előtt fogunk állni, akkor rájuk fogunk mutogatni?? Mit fog mondani az ÚR???
Adtam neked tudást: az én SZENT IGÉMET és elküldtem neked az én Szent Szellemet, hogy vezessen!! 

Elég neked az én kegyelmem-mondta az ÚR!!!Hát legyen nekünk is elég Testvéreim az Úrban!! Ámen!

4. Legyünk korrektek, tiszteljük egymás munkáját meg, mindenkivel szemben, hisz a kereszténység ennek az alapja! Amit magunknak kívánunk csak azt tegyük meg a felebarátunkkal! 
Osszuk meg ugy ami tetszik, hogy lássuk a forrását, kitől, kinek a munkájától van!! Ha másolunk forrás megjelőléssel tegyük meg, szerkesztő megjelőléssel!
Hisz ha olvasunk egy regényt vagy verset az írót is kiírjuk, kitől származik!! Nem adjuk ugy közre, mintha mi írtuk volna azt!! 
Ez hamisitás!!! Magamutogatás, maga dicsőságére törekszik, nem az Úrat dicsérve szolgál az ilyen ,,testvér,,!!
Nem másoljuk át más munkáját, más képpel megtüzve mint sajátunk lenne az, amit  a másik testvér sok munkával összegyüjtögetett, szabadidejét adva ezt másokért!!! 
Ez nem korrekt! Ez nem lesz áldás az Ő számára!! Ez nem szeretet!!! 

Nincs bennem bennünk olyan vágy sem, hogy óriási tag létszámú legyen az oldalaink és ne tudjuk követni azt! Ha az lesz az az Úr kegyelme, áldása! A lényeg, hogy aki velünk tartanak ezen az úton tudjanak fejlődni, tanulni, ehhez mindent ami csak tőlünk és tudásunktól telik megtegyük testvéreim!

Legyen ez az Igerész útravaló számunkra:
PÁL APOSTOLNAK TIMÓTHEUSHOZ ÍRT MÁSODIK LEVELE:
  1. Kérlek azért az Isten és Krisztus Jézus színe előtt, a ki ítélni fog élőket és holtakat az ő eljövetelekor és az ő országában.
  2. Hirdesd az ígét, állj elő vele alkalmatos, alkalmatlan időben, ints, feddj, buzdíts teljes béketűréssel és tanítással.
  3. Mert lesz idő, mikor az egészséges tudományt el nem szenvedik, hanem a saját kívánságaik szerint gyűjtenek magoknak tanítókat, mert viszket a fülök;
  4. És az igazságtól elfordítják az ő fülöket, de a mesékhez oda fordulnak.
  5. De te józan légy mindenekben, szenvedj, az evangyélista munkáját cselekedd, szolgálatodat teljesen betöltsd.
  6. Mert én immár megáldoztatom, és az én elköltözésem ideje beállott.
  7. Ama nemes harczot megharczoltam, futásomat elvégeztem, a hitet megtartottam:
  8. Végezetre eltétetett nékem az igazság koronája, melyet megád nékem az Úr ama napon, az igaz Bíró; nemcsak + nékem pedig, hanem mindazoknak is, a kik vágyva várják az ő megjelenését.
  9. Igyekezzél hozzám jőni hamar.
  10. Mert Démás engem elhagyott, e jelen való világhoz ragaszkodván, és elment Thessalónikába: Kresczens Galátziába, Titus Dalmátziába.
  11. Egyedül Lukács van velem. Márkust magadhoz vévén, hozd magaddal: mert nekem alkalmas a szolgálatra.
  12. Tikhikust pedig Efézusba küldöttem.
  13. A felsőruhámat, melyet Troásban Kárpusnál hagytam, jöttödben hozd el, a könyveket is, kiváltképen a hártyákat.
  14. Az érczmíves Sándor sok bajt szerzett nékem: fizessen meg az Úr néki cselekedetei szerint.
  15. Tőle te is őrizkedjél, mert szerfelett ellenállott a mi beszédinknek.
  16. Első védekezésem alkalmával senki sem volt mellettem, sőt mindnyájan elhagytak; ne számíttassék be nékik.
  17. De az Úr mellettem állott, és megerősített engem; hogy teljesen bevégezzem az igehirdetést, és hallják meg azt az összes pogányok: és megszabadultam az oroszlán szájából.
  18. És megszabadít engem az Úr minden gonosz cselekedettől, és megtart az ő mennyei országára; a kinek dicsőség örökkön örökké! Ámen.
  19. Köszöntsed Priszkát és Akvilát, és az Onesifórus háznépét.
  20. Erástus Korinthusban maradt; Trófimust pedig Milétumban hagytam betegen.
  21. Igyekezzél tél előtt eljőni. Köszönt téged Eubulus és Pudens és Linus és Klaudia, és mind az atyafiak.
  22. Az Úr Jézus Krisztus a te lelkeddel. Kegyelem veletek! Ámen. 
/** Ez csak a moderátoroknak szól: Azért tettelek be titeket moderátornak, mert amiket ti osztotok az mind tiszták, igeiek, jók, megbízok bennetek és ha én pont nem vagyok gépnél, hadd menjenek! 
(Megváltozik a munkaidőm és megfogják müteni a jobb kezemet és kb semmit sem fogok tudni vele csinálni minimum két hétig.)
Csak arra kérlek benneteket, hogy az engedélyezést hagyátok ránk!!
Minden megosztást mi szeretnék ellenőrizni, Horváth Ilonával, akit az ÚR adott nekem segítségül ehhez, mert a legfőbb dolgokban egyezik a látásunk! **/

Köszönettel és testvéri szeretettel: Mónika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése