2022. június 4., szombat

💥Igei megvallások💥

A NÁZÁRETI JÉZUS Bátorító Szavai megerősítik az isteni üzenetet, életet és reményt kínálnak mindazok számára, akik válaszolnak az Ő hívására:

"Bizony, bizony, mondom néktek: aki hallja az én igémet, és hisz abban, aki elküldött engem, annak örök élete van; sőt ítéletre sem megy, hanem átment a halálból az életbe" (Ján 5,24).

"Én vagyok az élet kenyere: aki énhozzám jön, nem éhezik meg, és aki énbennem hisz, nem szomjazik meg soha" (Ján 6,35).

"Mert az én Atyámnak az az akarata, hogy annak, aki látja a Fiút, és hisz benne, örök élete legyen; én pedig feltámasztom őt az utolsó napon"
(Ján 6,40).

"Az én juhaim hallgatnak a hangomra, és én ismerem őket, ők pedig követnek engem. Én örök életet adok nekik, és nem vesznek el soha, mert senki sem ragadhatja ki őket az én kezemből. Az én Atyám, aki nekem adta őket, mindennél nagyobb, és senki sem ragadhatja ki őket az Atya kezéből. Én és az Atya egy vagyunk" (Ján 10,27-30).

"Íme, eljövök hamar, velem van az én jutalmam, és megfizetek mindenkinek a cselekedete szerint. 
Én vagyok az Alfa és az Ómega, az első és az utolsó, a kezdet és a vég. ... Aki szomjazik, jöjjön! 
Aki akarja, vegye az élet vizét ingyen!" (Jel 22, 12-13; 17)

A hit egymaga nem képes elmozdítani a hegyet, hanem” szólnunk is kell a hegynek.”
Megértettem, hogy Isten terve, akarata a mi Isten Szavába vetett hitünk és Szavainak hittel teljes megvallása által teljesednek be az életünkben.
Megvallás = Isten Szavát vallom meg. Nem csupán „gépiesen” bibliai verseket, hanem ISTEN SZAVAIT mondom ki




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése