2022. december 12., hétfő

💥Mai Gondolat💥 Áldott, békés, szép estét és reggelt kívánok ❤

Zsoltárok könyve 16. rész
1. Dávid miktámja. 💞Tarts meg engem Istenem, mert benned bízom.
2. Ezt mondom az Úrnak: Én Uram vagy te; feletted való jóm nincsen.
3. A szentekben, a kik e földön vannak és a felségesekben, bennök van minden gyönyörűségem.
4. Megsokasodnak fájdalmaik, a kik más isten után sietnek; nem áldozom meg véres italáldozatjokat és nem veszem nevöket ajkaimra.
5. Az Úr az én osztályos részem és poharam; te támogatod az én sorsomat.
6. Az én részem kies helyre esett, nyilván szép örökség jutott nékem.
7. Áldom az Urat, a ki tanácsot adott nékem; még éjjel is oktatnak engem az én veséim.
8. Az Úrra néztem szüntelen; mert jobb kezem felől van, meg nem rendülök.
9. Azért örül az én szívem és örvendez az én lelkem; testem is biztosságban lakozik.
10. Mert nem hagyod lelkemet a Seolban; nem engeded, hogy a te szented rothadást lásson.
11. Te tanítasz engem az élet ösvényére, teljes öröm van tenálad; a te jobbodon gyönyörűségek vannak örökké.

Sokszor olyan természetesnek tartjuk, hogy hívők vagyunk és úgy gondoljuk, hogy Isten útjan járunk és semmi nem jöhet már....
Pedig az élet bizony sok vihart ad, hogy megpróbáljon és az van az Igében megírva, hogy az Úr az aki megtart, a magunk ereje ehhez kevés!
Ezért adjunk hálát az Úrnak, hogy megtart minket és vigyázzunk, hogy ,, aki áll, el ne essék!
Ámen!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése