2022. november 19., szombat

💥Van Erőm💥

Gedeon egy fiatal legény volt, amikor Isten feladattal bízta meg. 
Nem tudta, hogy mi vár rá, sőt azt sem, hogy mi lesz életének célja. 
Egy nagyon fontos dolgot nem tévesztett szemelől, tudta, hogy ki az, aki vezeti, támogatja, és ez elegendő volt számára.
Amikor útnak indult, hogy legyőzze az ellenséget, a tízezer emberből csak háromszázzal érkezik meg. 

Az Úr megáldotta, így győzött.
Lehet, hogy háromszáz probléma vesz körül, de ha megvan az az egy, ami Gedeonnak is megvolt, akkor győztesek leszünk. Mi az az egy? Isten.

Sokszor éreztem azt, hogy távol van tőlem. Igyekeztem megtalálni, szaladtam hozzá, de mintha egyre távolabb lett volna. 
Rájöttem, hogy ő végig ott volt mellettem, még akkor is, amikor egyedül éreztem magam.
 Fogta a kezem, és mondta: Veled vagyok!

Egyik jó barátom a következőt mondta: „Nem kellenek nagy dolgok, hogy megtapasztaljuk Isten jelenlétét az életünkben. Gedeon jelet kért az Úrtól, amit meg is kapott. 
Nekünk is megadatott a jel, mégpedig a kereszten, hisz ez Isten igaz, feltétel nélküli szeretetét igazolja.”

Az ő szeretét érezhetjük, láthatjuk, ha ránézünk szüleinkre, gyerekünkre, barátainkra, és észrevehetjük, hogy milyen hatalmas ajándékokkal áldott az Úr.
Tehát: Veled van az Úr!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése