2018. június 29., péntek

NAGYON FONTOS BIZONYSÁG!! MINDENKIT ÉRINT!!

Tegnap egy kedves Testvérnő írt nekem, hogy elolvasta a németországi bizonyságomat és megosztotta velem az ő bizonyságát is, miszerint szintén hasonló viszontságokkal, de az Úr kegyelmével telepedett le szintén Németben.

Elmondott egy NAGYON FONTOS bizonyságot a Kecskeméti Baptista Gyülekezetben, ahol anno megtért!
Miszerint mindaddig nem tudta az Úr megáldani, amíg tisztátalanság volt az életében!! 

Sokan a cigarettával úgy vannak, hogy nem olyan vészes mint a többi bűn és mindenkinek van valami amiből meg kell térnie és ezzel elintézik a dolgot.
Én ebben nem hiszek, mert az igaz, hogy  mindenkinek van miből megtérnie, de meg is KELL térnie! A cigarettából is!
Mert bármilyen kicsi a bűn, az ELVÁLASZT az Istentől! 
Bent maradhat jogosan az ördög az életedben és részt birtokolhat és az elég, hogy ne működjen az áldás az életedben! 

Én is amikor megtértem még cigarettáztam, de érezve, hogy ez szégyen keresztényként, tudva, hogy ez nem Istennek tetsző és szerettem annyira az én élő Istenem, aki lehajolt értem és felemelt, annyival én is tartozom úgy neki is és magamnak is, hogy tiszta legyek! Tiszta legyen a szívem,  mert ha az tiszta akkor törekedni fogok, hogy minden tettem az legyen! Ámen! 


Kértem, imádkoztam érte és eldobtam hitből az utolsó szálat....és MEGSZABADÍTOTT belőle mindörökre!! Sosem tudtam többé rágyújtani!
DICŐSÉG NEKI mindörökre! 

Hallgassátok meg mit és mikor tett az Isten a Testvérnő életében: 1.23-percnél van a bizonysága:
2018.03.30. Nagypénteki istentisztelet /Mike Sámuel/ - élő közvetítés
https://www.youtube.com/watch?v=G2itfn9mSRk&t=5673s

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése