2023. március 24., péntek

💥Van Erőm💥Valami új

„Egész jól érzem magam a bőrömben.
Nincsen problémám, ami miatt különösen fájna a fejem. Egész jól boldogulok a munkahelyemen is. 
Közel állok a sikerhez, a hatalomhoz, tudáshoz, vagyonhoz.
Megvan mindenem, de legbelül egy hatalmas űr tátong és semmivel sem tudom megtölteni. 
Közel vagyok mindenhez, de távol vagyok a Mindenhatótól. 
Közel vagyok a szebbnél szebb emberi alkotásokhoz, de távol vagyok az ember Alkotójától. 
Közel vagyok a hatalomhoz, de távol vagyok a hatalmas Istentől.”

Éljen benned Krisztus!
Olyan hamar el tudunk távolodni Jézus követésétől.
Olykor sodródunk az árral, míg egyszer csak azt vesszük észre, hogy az „útitársunk” hiányzik mellőlünk. Ha ilyen helyzetbe kerülünk, és eltávolodtunk Jézustól, boruljunk térdre, hajtsuk meg fejünk egy imára. Sosem késő. Benned él Krisztus?
Hogy látnak téged az emberek? Isten azért küldte az embert, hogy bemutassuk egymásnak Krisztus szeretetét. Valóban ezt tesszük?
Pál ezt mondja: „A nekem adott kegyelem által mondom tehát közöttetek mindenkinek: ne gondoljátok magatokat többnek, mint amennyinek gondolnotok kell, hanem arra igyekezzék mindenki, hogy józanul gondolkozzék az Istentől kapott hit mértéke szerint.” – Róma 12:3.
Remélem, segítségedre lesz a következő kérdés: Ma mit tenne Jézus?
Bármilyen helyzetbe kerülsz, tedd fel az előbb említett kérdést.
S így elmondhatod: „élek többé nem én, hanem él bennem a Krisztus.”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése