2023. július 6., csütörtök

💥Van Erőm💥Immánuel

 https://youtu.be/shZoGqVyLP8

Hosszasan eltöprengtem azon, hogy ha listát kellene írnom mindarról, amiért hálás vagyok Jézusnak, akkor kapásból hány dolgot tudnék felsorolni.

Ilyen a megváltás, szabadság, hűség, feltétel nélküli szeretet, és még nem is említettem azt az ígéretet, amelyet a Megváltó üzen számunkra: „és íme, én veletek vagyok minden napon a világ végezetéig.” (Máté 28,20) Jézus akkor is ott marad az életedben, amikor már mindenki elhagyott.
Olvasd el figyelmesen! Lehajolt a nincstelen, kiközösített koldushoz a porba.
Felemelte a szégyentől lecsüggesztett nő fejét. Meggyógyította azt, akinek semmi esélye nem lett volna egészséges életet élni. Hitet adott annak az embernek, aki elveszítette azt.
Reményt adott a hullámok közepette egy tucat embernek. Szeretetet annak, aki sosem volt igazán szeretve. Megerősítette a béna ízületeit, aki majd tánccal tudta dicsérni az Urat.
Ez a Jézus nem változott az évek múlásával sem, csak lehet, hogy mi sodródtunk távolabb tőle.
Ahogy az Ige is igazolja, velünk marad az Isten.
Ebbe kapaszkodhat bárki, mert ez örök érvényű. Mondhatni, hogy ez egy visszavonhatatlan szerződés az Atya és gyermekei között, amit Jézus saját vérével pecsételt meg értünk ezelőtt sok-sok éve a golgotai kereszten.Mit köszönhetek Jézusnak?
Mindent. Amim csak van, azért vagyok hálás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése