2018. március 23., péntek

Az IMA A LEGHATÉKONYABB FEGYVER !


Pál apostol óvva int például a pártoskodásoktól, a versengésektől. Nagyon jó lenne ezekből teljesen kimaradni, amennyiben lehet. Sok minden függ a politikai vezetőktől is természetesen, de nagyon sok minden függ a keresztények viselkedésétől is ! A politikusokon kívül létezik egy szellemi szféra, ami mögött, az emberek bűnei miatt - akkreditálva van a gonosz sötét erők, gonosz angyalok, hatalmasságok melyeknek tevékenységét Isten gyermekei tudnak vagy tudnának korlátozni, amennyiben harcolnak Isten eszközeivel. Egy bűnös világ mögött és bűnös cselekedetek között, ott van a Sátán Királysága. Amennyiben Isten Népe, az Egyház, a Hívő közösségek a dolgukat teszik, annyiban Isten is be tud és be is fog avatkozni sorsunk, életünk, társadalmunk életébe ! Hagyjuk a politikusokat, a politizálást és tegyük le országunkat, népünket, nemzetünket, társadalmunkat s vele együtt magunk életét is Isten kezébe ! Legyen meg Isten akarata, szándéka mindannyiunk életében ! Ő az, AKI kimozdíthatja az akadályokat életünkből. Ő a HELYREÁLLÍTÁS ISTENE !
Vegyük le tekintetünket a láthatókról és tekintsünk a láthatatlanokra ! A Jézus Nevében ! Ámen.
Jézus a SZABADÍTÓ !!! Őreá figyeljünk ! Ő A MEGTARTÓ !

„Meghallgattam imádságodat, és teljesítem kérésedet: kiválasztottam magamnak ezt a helyet, hogy az áldozat háza legyen. Ha majd bezárom az eget, hogy ne adjon esőt, vagy parancsolok a sáskáknak, hogy pusztítsák a földet, vagy járványos betegséggel sújtom népemet, és ha akkor népem, amely nevemet viseli, megalázza magát, imádkozik, keresi arcomat, elhagyja gonoszságait és visszatér hozzám — akkor majd én is meghallgatom őket a Mennyből, megbocsátom bűneiket és meggyógyítom földjüket. Mostantól kezdve figyelek erre a helyre, meghallgatom az imádságokat, amelyeket e hely felé fordulva mondanak, mert kiválasztottam, és a magam számára elkülönítettem ezt a házat, hogy nevem örökre itt lakjon: itt lesz a tekintetem és a szívem mindig.
(2 Krónika 7:12-16)

A SZERKESZTŐ - 2013.09.17
ÚJ Teremtés Krisztusban - Gyógyulás, szabadulás, helyreállítás-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése