2018. március 28., szerda

Örömteli mindennapok-Ő a Minden!

Mai örömteli bátorító :)


Ha úgy gondolod, megvan mindened, de Jézus még nincs az életedben,akkor nem mondhatod, hogy mindened megvan.
Lehet, hogy látszólag rendben van az életedben, ugy érzed sinen vagy, megvannak a dolgaid, amik a léthez szükségesek.
De Jézus nélkül semmit nem érnek a dolgok sem.Nem tesznek boldoggá csak ideig óráig.
Nem mondhatod, hogy megvan mindened,amig Jézus Krisztus nem él benned .
Ő a Minden ! Nála nélkül nem él az ember, csak létezik.
Ő benne van az Élet, az Örök Élet!

Jézus így válaszolt :„Én vagyok az út, az igazság és az élet! Az Atyához csakis rajtam keresztül lehet eljutni.-János 14,6-

Ha nem ismered még Őt, hivd be az életedbe, ismerd meg, járj Ővele, élj egy beteljesedett, kiteljesedett életet Őbenne, Ővele, Őáltala. 
Ne várj, tedd meg most! Nem tudhatod, hogy lesz e holnap.

Drága Mennyei Atyám, Jézus nevében jövök Eléd. Azt mondod az Igében: „Ha a te száddal vallást teszel az Úr Jézusról és szívedben hiszed, hogy az Isten feltámasztotta Õt a halálból, üdvözülsz.” (Róm. 10,9.)

Hiszem a szívemben, hogy Jézus Krisztus az Isten Fia.
Hiszem, hogy Jézus meghalt az én bûneimért.
Hiszem, hogy Jézus feltámadt a halálból, az én megigazulásomért.
Kérlek Jézus, legyél az én Uram!
Kérlek Jézus, legyél az én Megváltóm!
Kérlek Jézus, legyél az én Gyógyítóm!
A Te Igéd szerint: „Szívvel hiszünk a megigazulásra, szájjal teszünk pedig vallást az üdvösségre.” (Róm. 10,10.)
Én hiszem a szívemben, és most a számmal vallást teszek a hitemrõl:
Jézus az én Uram!
Jézus az én Megváltóm!
Jézus az én Gyógyítóm!
Meg vagyok váltva!
Köszönöm, Úr Jézus, az örök életemet! Ámen.

Legyen örömteli napod :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése