2023. szeptember 4., hétfő

💥Van Erőm💥

Dávid felnőttként így emlékezik vissza: „Gyerekként volt idő, amikor rettegtem az iskolába járástól. 
Ezért a szünetekben a könyvtárba menekültem, ahol keresztény mesekönyveket olvastam. 
Emlékszem, amikor először olvastam a Jézus nevet. Valahogy tudtam, hogy ez annak a neve, aki szeret engem. Az ezt követő hónapokban, valahányszor beléptem az iskolába, és féltem az előttem álló kiközösítéstől, így imádkoztam: „Jézus, védj meg engem!”. Erősebbnek és nyugodtabbnak éreztem magam, mert tudtam, hogy Ő vigyáz rám. Idővel az osztálytársak egyszerűen belefáradtak a zaklatásomba, és abbahagyták.
Sok év telt el, és az Ő nevében való bizalom továbbra is megtart engem a nehéz időkben. 
Az Ő nevében való bizalom azt jelenti, hogy elhiszem, hogy amit Ő mond, az igaz, és ez lehetővé teszi számomra, hogy megnyugodjak Őbenne.”
A zsoltáros is ismerte az Isten nevében való bizalom biztonságát. 
Amikor a 9. zsoltárt írta, már megtapasztalta Isten jelenlétét, mint mindenható uralkodót, aki igazságos és hűséges. 
Tehát azzal mutatta meg az Isten nevébe vetett bizalmát, hogy harcba indult ellenségei ellen, és nem a fegyvereiben vagy katonai képességeiben bízott, hanem abban, hogy Isten végül is „az elnyomottak menedékeként” érte is eljön.
Bízzunk mindig az Ő nevében - Jézusban - annak a nevében, aki szeret minket.
Hívd bátran segítségül az ő nevét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése