2024. január 25., csütörtök

💥Van Erőm - Ő megerősít - vigasztal⭐

Aggódós vagy? Napokon keresztül küzdesz a szorongással? 
Nagy dolgok miatt aggódsz? Aggódsz a kis dolgok miatt? 
Néha úgy tűnik, mintha mindenért aggódnál? Eljött az idő, hogy változtass a dolgokon.
 Az aggodalmaidat add át Isten kezébe, és engedd, hogy megújítsa életed.
A Szentírás többször is azt mondja, hogy ne féljünk, ne aggódjunk, mert e kettő olykor elválaszthatatlanul egybeszövődik életünk fonalába.

 Isten jóságával és hatalmával jelen van, és mert elküldte Jézust, hogy meghaljon értünk, és elküldte Szentlelkét, hogy vezessen minket, tehát a félelmeinknek nem kell uralniuk az életünket. 
Lehet, hogy nehéz dolgokkal kell szembenéznünk, de Isten megígérte, hogy mindezeken keresztül velünk lesz.

Ez még egy olyan igeszakasz a számodra, amely segíthet a félelmetes pillanatokban. 
Itt Isten emlékezteti népét, amely hatalmas szenvedést élt át, hogy Ő még mindig velük van, Ő a vigasztaló. 
Bármilyen rossznak is tűnnek a dolgok: Én, én vagyok az, aki megvigasztal titeket” - mondta nekik Ézsaiás prófétán keresztül.

Szeretem ezt az ígéretet. Ez a hét szó stabil horgonyt jelent a lelkem számára. 
Többször is belekapaszkodtam ebbe az ígéretbe, amikor az élet nyomasztónak tűnt. 
Ezen a szakaszon keresztül Isten emlékeztet arra, hogy emeljem fel a tekintetemet a félelmeimről, és hittel tekintsek arra, aki „alapot vetett a földnek” – arra, aki megígéri, hogy megvigasztal minket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése