2016. június 5., vasárnap

TANÍTÁSOK-A keresztény fegyverzet felvétele

A keresztény fegyverzet (Efézus 6) 

 

 


13 Annak okáért vegyétek föl az Istennek minden fegyverét, hogy ellent állhassatok ama gonosz napon, és mindeneket elvégezvén megállhassatok.
14 Álljatok hát elő, körül övezvén derekatokat igazlelkűséggel, és felöltözvén az igazságnak mellvasába,
15 És felsarúzván lábaitokat a békesség evangyéliomának készségével;
16 Mindezekhez fölvevén a hitnek paizsát, a mellyel ama gonosznak minden tüzes nyilát megolthatjátok;
17 Az üdvesség sisakját is fölvegyétek, és a Léleknek kardját, a mely az Isten beszéde:
18 Minden imádsággal és könyörgéssel imádkozván minden időben a Lélek által, és ugyanezen dologban vigyázván minden állhatatossággal és könyörgéssel minden szentekért.

 Mennyei Atyám!

Köszönöm a szellemi fegyvereket, amelyeket most fölveszek Jézus nevében, a Szent Szellem által.
Felveszem a fejemre az Üdvösség sisakját, az üdvösség reménységét, amely az én lelkem erős és bátorságos horgonya, amely benyúlik az Isten jelenlétébe, a Szentek Szentjébe, megtartja az én lelkemet Isten jelenlétében.
És fölövezem az elmém derekát józansággal, és tökéletesen reménykedem abban a kegyelemben, amit Jézus Krisztus hozz el nekem, amikor megjelenik, mert Ő hűséges, ha elkezdte bennem a jó munkát be is fogja azt fejezni.
Várom Jézus visszajövetelét, és akiben meg van, ez a reménység az megtisztítja magát, amiképpen Ő is tiszta. Azért megtagadok minden depressziót, csüggedést, kudarcérzést, sikertelenséget, letargiát, erőtlenséget, reménytelenséget, aggodalmaskodást, panaszkodást.
Parancsolom nektek, hogy távozzatok a fejemről Jézus nevében, a Szent Szellem ereje által.
Minden gondomat az Úrra vetem, mert Őneki gondja van rám, minden gondomról szól egy ígéret, ezért az ígéretre nézek, az ígéreten elmélkedem és nem a gondom. Nem szabom magamat e világhoz, hanem elváltozom az elmém megújulása szerint, hogy megvizsgálhassam mi Istennek jó, kedves és tökéletes akarata.
Felveszem az Igazság mellvasát, amely a megigazulás mellvasa, mert meg van írva: Megigazultam, békességem van az Istennel, szabad bejárásom van az Ő kegyelméhez. Meg van írva: Nincsen immár semmi kárhoztatásom, mert Krisztus Jézusban vagyok, nem test szerint élek, hanem Szellem szerint, és a Jézus Krisztusban lévő élet Szellemének a törvénye felszabadított engem a bűn és a halál törvényétől, ezért a bűn és a halál nem uralkodik rajtam. Isten igazsága vagyok Jézus Krisztusban.
A vízkeresztségben meghaltam a bűnnek, ezért a bűn többé nem uralkodik rajtam.
Az ó ember cselekvőképtelenné vált és ma is ebben az állapotban tartom, megfeszítem a test kívánságát, a szem kívánságát és az élet kevélységét. Élek többé nem én, hanem él bennem a Krisztus. Kivetek minden kárhoztatást, vádlást, bűntudatot, bűnérzést, varázslást, igézést, vallásos kárhoztatást. Jézus nevében szívemből megtagadom ezeket, parancsolom, hogy távozzatok tőlem Jézus nevében a Szent Szellem ereje által. 
Felveszem az Igaz lelkűség övét, igazság által vagyok erős, nem gondolok a nyomorral, mert nincs mit félnem, és a rettegéssel, mert nem közelít hozzám. Aki ellenem összegyűl, elesik általam, mert nem az Úrtól van, ha összegyűlnek ellenem. Egyetlen ellenem készült fegyver sem lesz jó szerencsés, és minden nyelvet, amely velem perbe száll kárhoztatok, mert ez az Úr szolgáinak öröksége, amely az Úrtól van. Ő a mi igazságunk! Ezért megerősítem magam az Úrban.
Megtagadok minden erőtlenséget, gyávaságot, bátortalanságot, határozatlanságot, bizonytalanságot, Jézabel szellemét, Jézabel varázslását, Jézus nevében parancsolom, távozz tőlem!
Felveszem a Békesség saruját, megbocsátok minden ellenem vétkezőnek, de csak embereknek. Démonoknak és gonosz angyaloknak nem bocsátok meg, hanem a Békesség Istene megrontja a sátánt az én lábaim alatt hamar. Hatalmat kaptam, hogy járjak és tapossak kígyókon és skorpiókon, és semmi nem árthat nekem.
Megbocsátok minden testvéremnek, minden ellenem vétkezőnek, megáldom őket a megtérés kegyelmével, Jézus nevében a Szent Szellem ereje által.
Felveszem a Hit pajzsát, amellyel a gonosznak minden tüzes nyilát megolthatom. A hit pedig a reménylett dolgok valósága, és a nem látott dolgokról való meggyőződés. Meg vagyok győződve arról, hogy Jézus Krisztus él bennem, Isten szelleme él bennem, az Atya él bennem. Angyalok vesznek körül tüzes szekerekkel, szolgálnak nekem. Az Úr velem van. Kicsoda van ellenem? Kicsoda kárhoztat engem? Isten az, aki megigazít. Megtagadok minden hitetlenséget, kételkedést, aggodalmaskodást, zúgolódást, materializmust Jézus nevében, mert meg van írva: „Hit által volt Mózes erős, mintha látná a láthatatlant”. Én a láthatatlanra nézek, nem a láthatókra.
Felveszem a Szellem kardját, amely az Isten igéje. Emésztő tűz, sziklazúzó pöröly, kétélű éles fegyver. Közel van hozzám, nem távol, nem a Mennyben van, nem a föld alatt van, hanem a szívemben és a számban van a hit beszéde, amelyet hirdetünk.
Kivetek a számból minden hitetlen beszédet, negatív beszédet, panaszkodást, nyafogást, zúgolódást, depressziót, szomorú beszédet, önsajnálatot, testvérek megszólását, pletykálást, más dolgába beavatkozást, rágalmazást, hazugságot, trágárságot, káromkodást, bolond beszédeket, üres beszédeket Jézus nevében. Isten igéjével betöltöm a számat.
Jézus nevében felveszem a Dicséret palástját a csüggedés szelleme helyett. Csüggedés szelleme távozz tőlem! Semmi közöm hozzád, én dicsérem az Urat szüntelen. Imádom és tisztelem, hálákat adok és magasztalom, és örvendezem az Úrban, és a fejemet a gyász hamuja helyett öröm olajával kézrátevéssel fölkenem Jézus nevében.
Felveszem a Szeretet kötelét. Szeretem a testvéreimet és a kívül valókat is főleg a testvéreimet. Megbocsátok és kérlek nekem is bocsáss meg Uram! Hozd egységbe a gyülekezetet Jézus nevében, a békesség kötele által a Szellem egységében. Egy értelemben és egy véleményen.
Felveszem mindezek fölébe Jézus vérét, amely az én váltságdíjam, húsvéti bárányom vére, amely miatt a pusztító nem illethet. Kérlek, itass át, járj át teljesen, moss ki ebben a vérben, áraszd rám, mintha dézsából öntenék, vegyél körül ezzel a vérrel. Kérem ezt a vért a szívemre, szellememre, lelkemre, elmémre (érzelmeimre, gondolataimra), testemre, tagjaimra, az atmoszférámra magam körül, kapcsolataimra, lakásomra, autómra, családtagjaimra, az ő szívükre, lelkükre, elméjükre, testükre, tagjaikra, gyülekezetemre annak vezetőire az Úr Jézus nevében! Moss át teljesen, vegyél körül több méter vastagon a te véreddel Uram Jézus Krisztus. A vérre kérem a kenetet, mert a kenet a vérre jön.
Fölgerjesztem magamban a kegyelmi ajándékot, a megigazulás ajándékát Jézus nevében, fölgerjesztem a Szent Szellem tiszta jelenlétét. Jézus nevében megtagadom a betegség démonait, a vallásos démonokat. Jézus nevében a Szent Szellem kenete vegyen körül, töltsön be erős, tüzes jelenlétével és vegyen körül nagy hatalommal és dicsőséggel, Mert ez a kenet cséplőhenger, amely hegyeket zúz össze, halmokat zúz pozdorjává, tönkreteszi az igát, meggyógyítja a betegeket. A Szent Szellem ez a kenet.
Felveszem Jézus nevét. Mert mindenki, aki segítségül hívja Jézus nevét, az megszabadul. Segítségül hívom most Jézus nevét, és ez a név megnyitja felettem a mennyet és rám irányítja az Úr figyelmét és megszabadít engem az Úr minden ellenségemtől. Akik egy úton jönnek ellenem, hét úton menekülnek el. Az Úr előttem, jár és bezúzza az ércajtókat. Az Úr neve erős torony, amelybe bemenekül az igaz és bátorságot vesz. Jézus neve kiöntött drága kenet.
Felveszem az Úr örömét, amely az én erősségem, erős váram, erődítményem. Körülveszem magam az Úr örömével, ezzel a várral, az Úr örömével, mert meg van írva hogy:
„Amikor összegyűlnek a fejedelmek az Úr ellen és az Ő felkentje ellen, akkor az egekben lakozó nevet és az Úr megcsúfolja őket”: Meg van írva: „Mindenkor örüljetek”. Ezért mindenkor örülök. Ismét mondom, örülök. Szeretem az igazságot, és gyűlölöm a gonoszságot, ezért felken engem az Úr az öröm olajával. Megtagadom a depressziót, csüggedést, letargiát Jézus nevében, és ez az öröm lerombolja az ördög munkáit. Teljen meg a szám nevetéssel, nyelvem pedig vigadozással! Tölts be Szent Szellem a Te örömöddel, vegyél körül a Te keneteddel, erőddel több méter vastagon Jézus nevében!

Halleluja, Ámen! És ma is mindent Jézus nevében, Isten dicsőségére, a Szent Szellem vezetésében teszek. Mert a Szent Szellem eljött rám, igazság által leszek erős, az Úr öröme az én erősségem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése