2023. július 9., vasárnap

DEREK PRINCE: A GYÓGYULÁS LÁTHATATLAN AKADÁLYAI -

Ez egy eredeti bibliatanulmány, Derek Prince tanítása:

Isten gyógyulást biztosít Jézus kereszten végzett engesztelő munkájának részeként. 
De mit teszel, ha nem látod a gyógyulás fizikai téren való megnyilvánulását?
Derek Prince hét gyakori akadályát tárja fel a gyógyulásnak – és azt, hogyan győzheted le őket.

=============================
Tartalomjegyzék:

I. A gyógyulás elnyerésének gyakori akadályai -

A. A tudatlanság (Ézsaiás 5,13; Hóseás 4,6)
 
B. Hitetlenség (Zsidók 3,12-13) „Istenem, Jézus nevében jövök hozzád, és megvallom hitetlenségem bűnét. Nem próbálok mentegetőzni. Felelős vagyok ezért. Bocsánatot kérek.
Kérlek Téged, bocsáss meg, szabadíts meg tőle, és add nekem a Te hitedet.
Szeretném kijelenteni: Hiszek az Atya Istenben, hiszek Jézus Krisztusban, az Ő Fiában, hiszek a Szent Szellem Istenben, és hiszek a Bibliában – Isten igaz, hiteles Igéjében.
Hiszem, Uram Jézus, amit mondtál: »Isten Igéje az igazság«. Ámen.”
 
C. Meg nem vallott bűnök
(Példabeszédek 28,13)
[Kérd Istent, hogy fedje fel a meg nem vallott bűnök területeit]. „Istenem, elismerem ezeket. 
Bocsánatot kérek. Bocsáss meg nekem, tisztíts meg Jézus vérében. Köszönöm, hogy megbocsátottál nekem, Istenem. Elfogadom a te bocsánatodat.
Most pedig, Istenem, mivel Te megbocsátottál nekem, én is megbocsátok magamnak.”
 
D. Harag és megbocsátás hiánya másokkal szemben (Márk 11,25)
„Szent Szellem, kérlek most Jézus nevében, hogy szólj a szívemhez, és mutasd meg nekem a keserűség, a neheztelés és a megbocsátatlanság területeit, és segíts, hogy hajlandó legyek megbocsátani.
Ha volt a szívemben bármilyen harag – bármilyen megbocsátástalanság, bármilyen keserűség –, akkor most lemondok róla. Leteszem azt.
Ha valaki valaha is bántott engem, vagy rosszat tett velem, most megbocsátok neki, ahogyan azt szeretném, hogy Isten is megbocsásson nekem. Uram, megbocsátok nekik a Te nevedben, és hiszem, hogy Te is megbocsátasz nekem. Köszönöm, Uram, Jézus nevében.”
 
E. Okkult érintettség
(2Móz 23,24-26):
1. Jóslás
2. Szellemábécé (Ouiji-tábla)
3. Horoszkópok
4. Babonák
5. Rockzene
6. Drogok stb.
„Uram, ha valaha is részt vettem az okkultizmusban, még ha tudatlanul is, bármi is volt az, bűnnek vallom, és lemondok róla. Kérlek, bocsáss meg nekem, és most elkötelezem magam, hogy soha többé nem veszek részt ezekben a dolgokban.
Bocsáss meg nekem, Uram, és szabadíts meg a befolyásuk alól. Most azonnal. Jézus nevében. Ámen.”

F. Szabadkőművesség (2Móz 23,32):
1. Hamis vallási rendszer
2. Királyi íves fokozat (Royal Arch Degree) – Jabulon (Ja = Jahve, bul = Baal, on = Ozirisz). Ez utálatosság az Úr szemében.
3. Egy példa: Nő hathetes csecsemővel, aki nem akart táplálkozni (a lány apja szabadkőműves volt).
A baba három teljes üveggel vett be, miután az átok megtört. „Uram Jézus Krisztus, Téged akarlak szolgálni és szeretni Téged.
Ha van az életemben (vagy a családomban) a szabadkőművesség vagy bármely más szekta átka, kérlek, oldozz fel, bocsáss meg nekem, és törd meg a hatalmát felettem most azonnal.
Jézus nevében.”
 
G. Átok. Az átok hatásai egy család felett:

1. Mentális és érzelmi összeomlás
2. Ismétlődő és krónikus betegségek (különösen örökletes)
3. Ismételt vetélések vagy női problémák, meddőség stb.
4. Házasság felbomlása és családi elidegenedés
5. Folyamatos anyagi elégtelenség
6. Balesetveszélyes
7. Öngyilkosságok vagy természetellenes halálesetek
„Köszönöm, Uram Jézus, hogy a kereszten átokká lettél, hogy én megváltassam az átoktól és belépjek az áldásba.
És azért, amit tettél, Uram Jézus, a Te drága nevedben feloldozom magam minden átok alól, ami rajtam és a családomon van, és követelem az áldást, amit a Te véreddel vásároltál meg számomra. Köszönöm, Uram Jézus.”

H. A betegséggel kapcsolatos gonosz szellemek (Lukács 4,40-41).
A betegség közvetlen oka:
1. A gyengeség, a nyomorékság, a fájdalom szellemei.
2. A gerinc görbülete
3. A halál szelleme (a dolgok sötét oldalát nézni, morbiditás, sötéten öltözködés).
„Nem halok meg, hanem élek, és hirdetem az Úr cselekedeteit”. (Zsoltár 118,17) I.
A betegek szolgálata (Márk 16,18)
A szabadító ima után tartsd bent a dugót a konnektorban!

Köszönttel Attila Váradinak -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése