2018. február 16., péntek

Kattints erre: Szeretettel köszöntünk ezen új karizmatikus oldalon!

Karizmatikus tanítók tanításai, videó tanításai és karizmatikus keresztények találkozása legyen itt az Úr dicsőségére!  
Halleluja, Ámen💖



Az oldalra VÁRUNK írásos és videó karizmatikus tanításokat! Imákat, Igéket!
Osszuk meg egymással kedvenc tanítók tanításait, amelynél tüntessük fel az íróját is, vagy a forrását!

Vegyünk és osszunk meg sok-sok áldást, hogy épülhessünk általuk!

Jézus Krisztus a mi KŐSZIKLÁNK, stabilan megállunk vele a keskeny úton, ha folyamatosan fejlődünk és minél jobban és jobban megismerjük a mi Teremtő Atyánkat és mi Megváltó Krisztusunkat!

Az oldalra várunk szeretettel erre nyitott keresztényeket, hívd meg ismerőseidet, barátaidat, rokonaidat, akik szintén felkészülve szeretnék várni az Urat!

Az oldalt nyitottá tettem
, hogy meg is tudjuk osztani, mindazonáltal minden bejegyzést ellenőrzünk, így biztosítva van a békességünket és hogy egyedi oldal legyen belőle!

ÁLDÁST KÍVÁNOK MINDENKINEK! Ámen💖

,,Ó, Uram, figyelmezz könyörgő szavamra, mert csak te segíthetsz rajtam!
Szeretlek Uram, én erősségem! Az Úr az én kősziklám, váram és megmentőm.
Isten az én kősziklám, nála keresek oltalmat, pajzsom, hatalmas szabadítóm, menedékem.
Az Úrhoz kiáltok, aki dicséretre méltó, és megszabadulok ellenségeimtől.
Körülvettek a halál kötelei, pusztító áradat rettent engem. A sír kötelei fonódtak rám, a halál csapdái rettentettek engem. Nyomorúságomban az Úrhoz kiáltottam, segítségért kiáltottam Istenemhez. Meghallotta szavamat templomában, kiáltásom a fülébe jutott. Lenyúlt a magasból és felvett engem, a nagy vizekből kivont engem. Tágas térre vitt ki engem, megmentett, mert gyönyörködik bennem.
Él az Úr, áldott az én kősziklám, magasztaltassék szabadító Istenem!
Ezért magasztallak, Uram a népek között, zsoltárt éneklek nevednek.
Dicsőség az Atyának, a Fiúnak és a Szentléleknek, miképpen volt kezdetben, most és mindenkor, és mindörökkön-örökké.,, Ámen💖
Horváth Ilona és
Erős Mónika


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése