2022. január 23., vasárnap

💥Van erőm💥A titok

,,Mert csak én tudom, mi a tervem veletek - így szól az Úr -: békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek.,, Jeremiás 29:11

Minden vágyam az lenne, hogy a mai igét elolvasva megerősödve nézzél majd szembe a gondokkal. Hisz ezek az igék nem csak betűk, vagy egymás után következő szavak, hanem Isten csodás üzenete az ő gyermekeihez, sőt olyan szavak, amelyek neked is szólnak.Mi az, ami foglalkoztat a jövőd felől? Munka, iskola, egyetem, családalapítás? Számtalan dolog foglalkoztathat, amelyek meghatározzák az életünket.

Nos engedd meg, hogy elmondjak egy titkot. Sok időbe telt, míg rájöttem, hogy Isten csodás módon alakítja a jövőmet, nekem csak annyi a dolgom, hogy a reménységben örvendezzek, a nyomorúságban legyek kitartó, az imádkozásban állhatatos. (lásd Róma 12,12) 

Rájöttem, hogy nem fog menni, ha én is fogom azt a bizonyos „kormányt”. 
Engedjem át Istennek a vezetést. Igazából a hit a kapaszkodó Isten felé. Megragadni a reményt, hinni abban, hogy Istennél tökéletesen helyen van az életem, a jövőm. 
Hisz ő már tudja, hogy mit tervezett a számodra.

Egy dolog biztos, hogy okkal alkotott téged ilyennek, amilyen vagy.
Szóval ha azt érezted, hogy már semmi sem maradt, egy dolog nem fog változni: Isten mindig az életed része akar lenni, sőt nem csak akar, hanem életed része. Ezért olyan csodás, amit Igéje által üzen. 
A reményteljes jövő rád vár! Lehet, hogy nem lesz könnyű, de megéri. 

Minden reggel kérd, hogy Isten vezessen utadon, ő indítson a cselekvésre, ő szóljon általad, ő adjon erőt, amikor szükséges, és ő töltse be életed mindazzal, amire csak szükséged van. Nem fogsz csalódni! Légy bátor és erős!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése