2022. február 27., vasárnap

💥Van erőm💥

„Minden gondotokat…” – ebből van bőven.„De én megteszem a tőlem telhetőt!” – ezt is gyakran halljuk.
Ma reggel tekintsünk hátra. Mi történt azokkal az emberekkel, akik elveszítették szeretteiket; akik otthon nélkül maradtak? Azokkal, akiknek legnagyobb álmaik, csodás elképzelésük a jövőjük felől kártyavárként omlott össze?
Csak egy dolog maradt: „Csak bízni tudok. Minden gondomat rávetni az Istenre, hogy neki gondja van rám. És élni úgy, hogy megtettem mindent annak érdekében, hogy mások is megismerhessék Őt.” 
Ez az egy dolog elegendő a mindenre. Az Istenbe vetett bizalom hatalmas erőt adhat minden egyes ember számára. Tudva azt, hogy minden egyes lépésemnél a Világ Teremtője áll a hátam mögött, az épp elég.
Bízhatok abban, aki életét áldozta értem; aki velem van a világ végezetéig; és aki erejét adja mindenre.
Gondból van elég, ezt már jó ideje tudjuk. Isten velünk van, és ezt is jó ideje tudjuk, de erről soha ne feledkezzünk meg.
Hatalmas kincs, hogy bízhatok abban az Istenben, aki a legnagyobbat adta értem.
„Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítelek, meg is segítelek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak." (Ézsaiás 41,10)
Ezért bátran folytassuk az előbbi kijelentést: „Minden gondomat a hatalmas Isten kezébe tehetem, akinek gondja van rám.”



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése