2022. február 3., csütörtök

💥Van erőm💥

2Thesszalonika 3:16
,,Maga pedig a békességnek Ura adjon néktek mindenkor minden tekintetben békességet. 
Az Úr legyen mindnyájatokkal!,,

Mi volna az az egy dolog, amit ma reggel Istentől kérnél?Ezernyi válasz közül egyet szeretnék kiemelni: Békességet, Uram!
Bármennyire is próbálkozunk, sodródunk az árral. Megélhetésért dolgozunk, hogy valahol, valamikor könnyebb legyen. Megoldásokat keresünk a reménytelen helyzetekre.
Ma reggel arról olvashatunk, hogy Isten megadhatja a békességet. 
Ha mindezt ő mondja, hogy meg tudja adni ezt a zűrzavarossá vált életemben, akkor én boldogan mondhatom: „Neked elhiszem, Uram!”
A sebek, kudarcok, félelmek százai között olyan jó egy biztos helyet tudni magunk számára. 
Pont ez a békés, megnyugvás vár az Istennél.
Hiába a legújabb autó, ezernyi bankjegy, megtakarításaink sokasága, legbelül mindig csak egy dologra fogunk igazán vágyni.
Ha életünk, munkánk, pihenésünk telve van az Istentől származó békességgel, akkor a kisebb dolgok hatalmas örömöt fognak jelenteni.
Hogyan lehet mindez valósággá az életemben? – tevődhet fel a kérdés. Kérd el hittel, Istentől. 
Biztos vagyok abban, hogy nem fog elutasítani.
Miért vagyok ebben annyira biztos? Azért, mert átéltem, személyesen tapasztaltam meg azt, amikor a minket elsöprő áradat közepette békességet adott az Isten. 
Külső látszatra csak a problémákat lehetett látni, de belül a béke korszaka vette kezdetét.
Mert maga a békesség Ura adott mindig, minden körülmény között békességet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése