2022. május 8., vasárnap

💥Örömteli mindennapok💥

„Igéd vidámságot szerzett nekem és szívbeli örömöt” Jeremiás 15:16


Isten megígér bizonyos dolgokat azoknak, akik minden nap rászánják az időt, hogy jobban megismerjék őt Igéje által.

Nézzünk meg néhányat: Öröm. - „Ha eljutott hozzám igéd, én élveztem, igéd vidámságot szerzett nekem és szívbeli örömöt, hiszen rólad neveztek el engem, Uram, Seregek Istene” (Jeremiás 15:16).

Erő. „Most pedig az Istennek és kegyelme igéjének ajánllak titeket, aki felépíthet benneteket, és örökséget adhat nektek a szentek között” (ApCsel 20:32)

Békesség. - „Nagy békességük van azoknak, akik szeretik törvényedet; nem botlanak meg azok” (Zsoltárok 119:165). 
„Bárcsak figyeltél volna parancsaimra, akkor folyamként áradna rád a békesség” (Ézsaiás 48:18)

Stabilitás.
Az Úrra tekintek szüntelen, nem tántorodom meg, mert a jobbomon van. 
Ezért örül a szívem, és ujjong a lelkem, testem is biztonságban van.” (Zsoltárok 16:8–9)

Siker. „Ne hagyd abba ennek a törvénykönyvnek az olvasását, hanem tanulmányozd éjjel-nappal, őrizd meg, és tartsd meg mindazt, ami ebben meg van írva. Akkor sikerrel jársz utadon és boldogulsz” (Józsué 1:8)

Imameghallgatás. „Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek” (János 15:7)

Öröm, erő, békesség, stabilitás, siker és imameghallgatás – ezeket mindenki szeretné. Ugye te is?
Nos, ne keress tovább! Isten ígérete szerint mindezeket megkapod, amikor Igéjét olvasva időt töltesz vele minden nap.

Legyen örömteli napod :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése