2023. március 1., szerda

💥A Nap Igéje💥

Zsoltárok 23:1,2,3
,,💞Az Úr az én pásztorom; nem szűkölködöm.
Fűves legelőkön nyugtat engem, és csendes vizekhez terelget engem.
Lelkemet megvidámítja, az igazság ösvényein vezet engem az ő nevéért.,,

AZ ÉN PÁSZTOROM

A jó pásztor vezeti nyáját,
ingoványos úton elöl halad.
Figyelmes, éber, segítőkész,
ha báránykája lemarad.

A jó pásztor táplálja nyáját,
zöld legelő rejti a mindennapi falatot:
biztosítva ezáltal is a holnapot.
A jó pásztor vigyáz a nyájra,
ha jön az ellenség, tettre kész.

A jó pásztor mindig bátor és merész.
A jó pásztor szereti nyáját,
élete árán is biztos oltalom.
Ilyen pásztor az én pásztorom.

„Az Úr az én pásztorom,
nem szűkölködöm.”
Ezért legyen bár éjszaka
vagy nappali fényözön,
ez az én örömöm.
Hálám csordultig telt poharát
lábaihoz öntöm.

Antal Ferenc -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése