2023. június 16., péntek

🌞REGGELI CSENDESSÉG🌞

Ne tűrd meg szívedben a haragot! 


Márk Evangyélioma 11. rész 25
,,💞És mikor imádkozva megállotok, bocsássátok meg, ha valaki ellen valami panaszotok van; hogy a ti mennyei Atyátok is megbocsássa néktek a ti vétkeiteket.,,

Máté Evangyélioma 5. rész 24
,,💞Hagyd ott az oltár előtt a te ajándékodat, és menj el, elébb békélj meg a te atyádfiával, és azután eljövén, vidd fel a te ajándékodat.,,

Kolossé 3:13
💞Viseljétek el egymást, és bocsássatok meg egymásnak, ha valakinek panasza volna valaki ellen”

- Reggeli elmélkedés egy kiválasztott szentírási rész alapján - Szerkesztő: Kertész Marika -

💥🕊️NAPI EVANGÉLIUM🕊️💥

,,Abban az időben Jézus megszólalt, és ezt mondta: Magasztallak téged, Atyám, ég és föld Ura, mert elrejtetted mindezt a bölcsek és okosak elől, és kinyilatkoztattad a kicsinyeknek! 
Igen, Atyám, így tetszett ez neked! Az én Atyám mindent átadott nekem, és nem ismeri a Fiút senki más, csak az Atya, s az Atyát sem ismeri más, csak a Fiú, és akinek a Fiú ki akarja nyilatkoztatni. Jöjjetek hozzám mindnyájan, akik fáradtak vagytok, és terhek alatt görnyedtek: én felüdítlek titeket! Vegyétek magatokra igámat, és tanuljatok tőlem, mert én szelíd vagyok és alázatos szívű – és nyugalmat talál lelketek. 
Mert az én igám édes, s az én terhem könnyű.,, Mt 11,25-30.

********************************

Szükségem van rád | Ararat Worship | LIVE / Tisztisd meg szívemet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése