2024. február 2., péntek

Örömteli mindennapok - Maradjatok énbennem⭐

,,💞Maradjatok velem és lakjatok bennem, ahogyan a szőlővessző is a szőlő tövén marad — akkor én is bennetek maradok! 
A szőlővessző sem teremhet gyümölcsöt önmagában, csak ha a szőlő tövén marad. 
Ugyanígy ti is csak akkor teremhettek gyümölcsöt, ha bennem maradtok. 
Igen, én vagyok a szőlő, és ti vagytok a vesszőim! 
Aki bennem lakik, és én őbenne, az sok gyümölcsöt terem. 
Nélkülem azonban semmit sem tehettek. Amikor sok gyümölcsöt teremtek, 
Atyámnak szereztek vele dicsőséget — s ebből látszik majd, hogy a tanítványaim vagytok. 
Nem ti választottatok engem, hanem én választottalak titeket! Én bíztalak meg benneteket, hogy menjetek, és teremjetek gyümölcsöt! 
Azt akarom, hogy maradandó gyümölcsöket teremjetek, és hogy az Atya adja meg nektek, amit csak kértek tőle a nevemben. 
Tehát ezt parancsolom nektek: isteni szeretettel szeressétek egymást!”
( János 15) Ámen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése