2024. február 4., vasárnap

🌹Reggeli dicséret - Örökös, nem szolga ⭐

,,💞Úgyhogy már nem vagy szolga, hanem fiú, ha pedig fiú, akkor Isten akaratából örökös is.,, Pál levele a galatákhoz 4:7

Több helyen is dolgoztam már életemben, és mindet szerettem valamilyen szinten. 
Volt amit a munka változatosságáért, volt amit azért, mert szép volt a végeredmény. 
Volt amit azért mert érdekelt, és volt amit azért mert láttam, hogy hasznos. 
A szívemben mégis mindig egy különleges helyen a homokszórás van. 
Most kérdezheted miért pont az, és lehet sosem találnád ki a választ. 
Azért, mert édesapámmal csináltuk. Ez mindig más érzést adott a munkához. 
Én nem csak alkalmazott voltam. Az a cég részben az örökségem volt.

Isten megteremtette a Földet, és azt mondta az embernek, hogy uralkodjon rajta. 
Ne csak egy szolgaként gondoljon magára, hanem mint egy uralkodó lényre. 
Isten terve az volt, hogy mi örökösök legyünk.

Az örökös nem csak dolgozik, hanem tanul, mert tudja, hogy egy idő után övé lesz a felelősség. 
Egy örökös nem csak a feladatokat látja, hanem a jövőt. 
Egy örökös nem csak küzdelmet, hanem lehetőséget lát. 
Egy örökös folyamatosan azért dolgozik, hogy az ő öröksége nőjön.

Isten gyermeke vagy. A szeretete teremtett olyanra amilyen vagy. 
Isten örököse vagy, és ezt nem veheti el senki tőled. Tegyél jót, de ne szolgaként, aki kényszerből cselekszik!  Tedd amit Isten rád bízott, mert tudod, hogy ez az örökséged!

Te nem a bűn szolgája vagy! Te Isten örököse vagy! Ezt jól vésd az eszedbe!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése