2022. január 14., péntek

Shabbat Shalom💞

ÁLDOTT, SZÉP ESTÉT KÍVÁNOK SOK SZERETETTEL❣️

Máté Evangyélioma 11. rész 25-30.
,, Abban az időben szólván Jézus, monda: Hálákat adok néked, Atyám, mennynek és földnek Ura, hogy elrejtetted ezeket a bölcsek és az értelmesek elől, és a kisdedeknek megjelentetted.
Igen, Atyám, mert így volt kedves te előtted.
Mindent nékem adott át az én Atyám, és senki sem ismeri a Fiút, csak az Atya; az Atyát sem ismeri senki, csak a Fiú, és a kinek a Fiú akarja megjelenteni.
Jőjjetek én hozzám mindnyájan, a kik megfáradtatok és megterheltettetek, és én megnyugosztlak titeket.
Vegyétek föl magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy én szelid és alázatos szívű vagyok: és nyugalmat találtok a ti lelkeiteknek.
Mert az én igám gyönyörűséges, és az én terhem könnyű.,,


Miért nem teszünk hát félre minden hitetlenséget és figyelmezünk Jézus szavára? 
Nyugalmat akartok, békességre vágytok? Szóljatok ekként szívetekből: „Uram Jézus, jövök és elfogadom meghívásod.” Higgyetek benne kitartó hittel és Ő meg fog szabadítani. 
Jézusra, hitetek szerzőjére és bevégzőjére irányul-e figyelmetek? Azt szemlélitek-e, aki igazsággal és kegyelemmel teljes? Elfogadtátok-e azt a békét, amit egyedül Krisztus adhat? 
Ha nem, adjátok át magatokat neki és kegyelme által törekedjetek nemes és emelkedett jellem elérésére. Törekedjetek kiegyensúlyozott, határozott és vidám lelkületre! 
Táplálkozzatok Krisztusból, az élet kenyeréből, és életetekben megmutatkozik az Ő jellemének és lelkületének kedvessége.

– Hit általi megigazulás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése