2022. március 16., szerda

💥Örömteli mindennapok💥

Jézus mondja : ÉN VAGYOK !
Én vagyok a te gyógyítód és szabaditód ! Mindenkit meggyógyítok ,aki hozzám jön
.


„Én vagyok az a kenyér! Én adok életet! Aki hozzám jön, nem fog éhezni soha! Aki hisz bennem, nem szomjazik soha többé!János 6,35.

„Én vagyok a világ világossága. Aki engem követ, nem a sötétségben él, hanem a világosságban, amely az örök élet.”Ján.8,12.
Igen, én vagyok a kapu, ezért aki rajtam keresztül megy be, az biztonságban lesz, szabadon járhat ki és be, és jó legelőt talál.János10,9.
Én vagyok a Jó Pásztor, aki a saját életét adja a juhokért. János 10,11

....gondot viselek a juhaimra. Ismerem őket, ahogyan az Atya ismer engem. Juhaim is ismernek engem, ahogyan én ismerem az Atyát. Az életemet adom a juhokért.14-15.
„Én vagyok az út, az igazság és az élet! Az Atyához csakis rajtam keresztül lehet eljutni.14,6
Igen, én vagyok a szőlő, és ti vagytok a vesszőim! Aki bennem lakik, és én őbenne, az sok gyümölcsöt terem. Nélkülem azonban semmit sem tehettek.János15,5
„Én vagyok a Feltámadás és az Élet. Aki hisz bennem, akkor is élni fog, ha már meghalt. 
Aki pedig él és hisz bennem, az soha nem hal meg.,, János11 ,25-26.

Ha Jézus mondja mindezeket magáról ,elhiheted,hogy nincs más,mert senki más nem adta életét érted!Senki nem halt meg érted,és senki nem támadt fel a halálból,csak Jézus!
Ne várj tovább ,gyere Jézushoz ,engedd ,hogy megszabadítson,meggyógyítson és megmentsen .
Engedd,hogy szeressen.
Vedd át az örök életedet ,amit csakis Ő tud adni neked.
Ne várj tovább.....nem tudod mit hoz a holnap,dönts még ma Jézus mellett!
Mindenkit meggyógyítok ,aki hozzám jön!

Legyen örömteli napod :)

https://www.facebook.com/1724650591094415/photos/a.1724672287758912/3815694778656642/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése