2022. március 28., hétfő

💥Van Erőm💥Veled van az Úr!

„Az igazság az, hogy nem igazán vagyok valami izmos, sem magas. 
Nem igazán becsülnek meg a munkahelyem sem, mert eléggé jelentéktelen helyen dolgozom. 
A családban is én vagyok a legkisebb, így valahol a sor végén kullogok mindig. 
Gyakran hibázok, tévedek én is, mint mindenki más, de már rég tudok valamit. 
Amikor egy óriási probléma előtt álltam, és bár emberileg lehetetlen volt a győzelem, tudtam. 
Amikor hosszú időn keresztül üldöztek engem, tudtam. 
Amikor Isten a prófétája által felnyitotta a szemem, hogy meglássam a bűnöm, bizony tudtam. 
Amikor az életemben minden helyreállt, és megszületett a fiam, tudtam. 
Mikor pedig az életem utolsó percei már nagyon közel voltak hozzám, akkor tudtam és éreztem a leginkább. Tudtam, hogy velem van az Úr!”

A fenti szöveg röviden Dávid története, csak kicsit másképpen.
Mindegy, hogy életed mely szakaszában vagy. Akár egyedül járod az utad, akár a családoddal keresed a biztos cél felé vezető utat, tudd, hogy számodra is vonatkozik: Veled van az Úr!

Mit is jelent ez? Az, hogy Isten elkísér téged életed útján. 
A legelső lépésektől kezdve, a legutolsó lélegzetvételedig ott lesz melletted. 
Immánuel, vagyis „Velünk az Isten.” (Máté 1,23).
Biztos vagyok abban, hogy olykor neked is nehéz megbirkózni az előtted álló dolgokkal, amelyek olykor üldöznek téged is. Szembe nézni a bizonytalan jövővel, mert nem tudhatod, hogy mit hoz a jövő.

Egy dolog azonban a mai nap is rendíthetetlenül biztos: Veled van az Úr!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése