2024. április 16., kedd

💥Van Erőm - VELEM AZ ÚR ⭐

Egy dolog a mai napon is biztos: Veled van az Úr!

Péternek nem lehetett könnyű eldönteni, hogy a csónakban marad, vagy elindul Jézus felé a vizen. Mózesnek sem lehetett egyszerű választani, hogy marad apósának a juhait őrizni, vagy elindul és követi a láthatatlan Istent a pusztába.

Ez csak néhány példa, amikor a hatalmas Isten azt üzente az emberiségnek, hogy ne féljetek.
Az évszázadok múlásával mi változott?
Te, aki most ezt olvasod, félsz?

Egyszer egy hosszú út előtt félni kezdtem. Mit tettem? Elmondtam az Úrnak, őszintén.
Mit üzent? -Veled vagyok, és ez nem fog változni.
Sikerült, letettem Isten kezébe. Rá pár napra ismét félni kezdtem, most már más dolgok miatt.

Mit üzent? -Ott vagyok melletted.
Neked is ezt üzeni az Úr. A félelmek nem fognak azonnal eltűnni, de bizonyos fegyverrel azonnal győzedelmeskedni lehet felettük, ez pedig Jézus Krisztus neve. 
Ha segítségül hívjük az Ő nevét, akkor minden félelmünket az Ő tenyerébe tehetjük bele.

„Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítelek, meg is segítelek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak.” (Ézsaiás 41,10)

Miért kételkedsz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése