2024. március 28., csütörtök

💥Van Erőm - Te vagy az! ⭐

Jézus tanítványa Péter, megígérte, hogy hűségesen követni fogja Jézust, de ez a későbbiekben nem így történt. 
Ha magunkévá tesszük a történteket, akkor hamar rájövünk, hogy mi is nagyon sokszor elhagyjuk Jézus Krisztust. Nem követjük Őt, és néha nagyon megbántjuk a bennünk levő állandó szeretetlenséggel, aggodalommal, félelemmel.
Jézus Krisztus vállalta azt, hogy helyettük fizessen meg a kereszten.
Ő meghalt értünk, mindezt azért, hogy élni tudjunk. 
Velünk ellentétben, Ő megígérte, hogy soha nem hagy magunkra. Még a nehéz időszakokban is ott lesz mellettünk, és támogatni fog.
Feltevődött bennem a kérdés, hogy ha Jézus tanítványa lettem volna, követtem volna a megpróbáltatások ideje alatt, egészen a keresztig? Nehéz lenne eldönteni a választ...
Jézus Krisztus ezt mondta: „Azért szeret engem az Atya, mert én odaadom az életemet, hogy aztán újra visszavegyem. Senki sem veheti el tőlem: én magamtól adom oda.
Hatalmam van arra, hogy odaadjam, hatalmam van arra is, hogy ismét visszavegyem: ezt a küldetést kaptam az én Atyámtól.” (János 10,17–18) 
Jézus azért jött, hogy megvilágosítson minden embert.
Örömmel jött, hogy a töredelmes szívűeket meggyógyítsa, a bűnösnek szabadulást adjon, és hirdesse az Úr kegyelmét.
A mai napon gondolkodjunk el a következő igeversen: „éljetek szeretetben, ahogyan a Krisztus is szeretett minket, és önmagát adta értünk áldozati ajándékul, az Istennek kedves illatként.” (Efézus 5,2)

https://www.youtube.com/watch?v=0nkC6q_hCC8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése