2023. április 4., kedd

💥Van Erőm💥Változtatás

Az Úr megtisztít bennünket. Ez nem egy olyan cselekedet, amit mi reggelente gyorsan elvégzünk. 
Isten cselekszik, hogy Jézus vére által mi is tiszták legyünk.

„Nem hagyja, hogy kiessünk a kegyelemből, s nem engedi, hogy a bűn uralma alá kerüljünk. 
Milyen nagy kegyelem ez! 
Minden okunk megvan arra, hogy áldjuk a nagy Adakozót kimondhatatlan ajándékáért.” 
(C.H.Spurgeon)

Naponta rengeteg szennyet ránk ken a világ. Egyik olvasónk írta: „Igyekszem Jézussal kezdeni a napot. Elmegyek munkába, bevásárolni, főzök, mosok. Este már nincs erőm imádkozni. Fáradt, leterheltnek érzem magam. Körül vesznek az aggodalmak, félelmek. Nem tudom, most hol van Isten?”
Elküldtem neki a napi bibliai igét, amit aznap reggel olvastam.
Két nap után a következő megdöbbentő válasz érkezett:
„Most már tudom, hogy hűséges az Úr! Köszönöm, mert eddig ezt nem láttam. 
Rájöttem, hogy eddig én voltam távol tőle, pedig ő a nehézségek idején is mellettem volt. 
Mindaz, ami elválasztott tőle az, hogy nem hittem eléggé.”
Isten, velünk ellentétben nem vár....Ő az, akire mindig, minden helyzetben lehet számítani. 
Isten cselekszik. Ő volt az, aki megtette az első lépést felénk. 
A kérdés az, hogy megtesszük–e az első lépést felé, mert akkor lehetünk igazán szabadok.
Akkor ragyoghat a szemünkben a fény, és akkor leszünk képesek teljes életet élni, ha megfogjuk az ő kezét.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése