2023. november 28., kedd

💥Van Erőm💥Ő még mindig az❣️

A fiatal nő nem tudott aludni. Évek óta testi fogyatékosságtól szenvedett. 
Nem tudott kimenni a házból. Egy napon ima alkalmat szerveztek számára a gyülekezetben, ahol érte és családjáért imádkoztak. 
De én nem vagyok méltó Isten kegyelmére - érvelt magában. 
Kétségbeesetten hánykolódott, kételkedett hitében, és megkérdőjelezte lelki életének minden változatát. 
Másnap még mindig nyugtalan volt, végül egy íróasztalhoz vonult, hogy tollat és papírt vegyen a kezébe, és ezt írta: 
„Úgy, ahogy vagyok, egyetlen kérés nélkül; Hiszem, hogy Te véred kiontatott értem, és hogy azt mondtad: jöjjek Hozzád! Ó, Isten Báránya, jövök, jövök.”
Jézus hogyan hívta tanítványait, hogy jöjjenek és szolgáljanak neki? 
Nem azért, mert készen álltak. Egyáltalán nem voltak készen. 
Hanem azért, mert Ő felhatalmazta őket - úgy, ahogy voltak. 
Egy szedett-vedett csapat, az ő tizenkét fős csapatában volt egy vámszedő, egy buzgó, két túlságosan ambiciózus testvér, és Iskarióti Júdás, „aki elárulta őt”. 
Mégis hatalmat adott nekik, hogy „meggyógyítsák a betegeket, feltámasszák a halottakat, megtisztítsák a leprásokat, kiűzzék a démonokat” - mindezt anélkül, hogy pénzt, csomagot, plusz inget vagy szandált, sőt még egy sétapálcát is magukkal vittek volna.
"Én küldelek titeket" - mondta, és ez elég volt. 
Mindannyiunk számára, akik igent mondunk Neki, 
Ő még mindig az. Ugyan azzal az isteni kegyelemmel és szeretettel támogat.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése