2023. november 29., szerda

💥Van Erőm💥Szemüveg

Valaki ezt írta: „Az új szemüvegemet viselve, ahogy beléptem a templomba, leültem, és megláttam egy barátomat, aki a templom másik oldalán, közvetlenül a folyosó túloldalán ült. 
Ahogy integettem neki, olyan közelinek és tisztának tűnt. 
Úgy éreztem, mintha kinyújthatnám a kezem és megérinthetném, pedig több méterre volt tőlem. 
Később, amikor az istentisztelet után beszélgettünk, rájöttem, hogy ugyanott ül, ahol mindig is ült. Egyszerűen csak jobban láttam őt."
Isten, Ézsaiás prófétán keresztül szólva, tudta, hogy a babiloni fogságban rekedt izraelitáknak valami újra lesz szükségük - új látásmódra. 
Ezt mondta nekik. "Új dolgot teszek! . . . Utat készítek a pusztában" (Ézsaiás 43:19). 
És reménységének üzenete tartalmazta az emlékeztetőket, hogy Ő "teremtette" őket, "megváltotta" őket, és velük lesz. "Ti az enyémek vagytok" - bátorította őket (1. v.).

Bármivel is nézel ma szembe, a Szentlélek jobb látást adhat neked, hogy a régit magad mögött hagyd, és az újat keresd. 
Isten szeretete által, az mindenütt felbukkan körülötted. 
Látod, hogy mit tesz Ő a fájdalmaid és megkötözöttségeid közepette? 
Tegyük fel az új lelki szemüvegünket, hogy meglássuk az újat, amit Isten tesz a mi nehéz pillanatainkban is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése