2023. november 25., szombat

SÖTÉT REGGEL💞

"💞Isten világosság, benne nincs semmiféle sötétség" (1Jn 1,5).

Sötét reggel volt. Szürke felhők töltötték be az eget.
A hangulat olyan félhomályos volt. Fény nélkül nem igazán lehetett boldogulni a reggeli készülés idején. Elhatároztam, hogy Isten igéjével indítom a napom.
Éppen csak elhelyezkedtem, amikor a szoba hirtelen megtelt fénnyel.
Felnéztem, és láttam, hogy a szél eltolja a felhőket, kitisztítja az eget, és megmutatja a napot 
Ahogy az ablakhoz mentem, hogy jobban megnézzem a történéseket, eszembe jutott egy gondolat:
"A sötétség elmúlik, és az igazi világosság már felragyog" (1János 2:8).
János apostol bátorító üzenetként írta ezeket a szavakat a hívőknek.
Majd így folytatta: "Aki szereti testvérét, az a világosságban él, és nincs benne semmi, ami megbotlásra késztetné" (10. v.).
Ezzel szemben az emberek gyűlöletét a sötétségben való bolyongással tette egyenlővé.
A gyűlölet elbizonytalanít; elveszi a megfelelő irányt. Szeretni az embereket nem mindig könnyű.
Mégis, ahogy kinéztem az ablakon, arra emlékeztettek, hogy a csalódottság, a megbocsátás és a hűség mind részei az Isten szeretetével és világosságával való mély kapcsolat fenntartásának.
Amikor a gyűlölet helyett a szeretetet választjuk, megmutatjuk a
Vele való kapcsolatunkat, és visszatükrözzük az Ő ragyogását a körülöttünk lévő világra.

"Isten világosság, benne nincs semmiféle sötétség" (1Jn 1,5).
Bennem se legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése