2024. január 31., szerda

⭐TESTVÉREM, FELKÉSZÜLTÉL-E A HIT FUTÓVERSENYÉRE?❣️

Üdvözöllek Testvérem,

Véronique értékes tanúságot küldött nekem:
„Az Egy Csoda Minden Nap megérteti és elfogadtatja velem, hogy Istennek semmi sem lehetetlen, és hogy minden megpróbáltatás ellenére továbbra is bízni kell az Úrban!”
(Véronique, Franciaország)

Csakúgy, mint Véronique, mielőtt tehát elmondhatnánk: 
„Ama nemes harcot megharcoltam, futásomat elvégeztem, a hitet megtartottam” (2 Timótheus 4,7), gyakran kell megvallanunk: „Nem mondom, hogy már elértem, vagy hogy már tökéletes volnék; hanem igyekszem, hogy el is érjem, amiért meg is ragadott engem a Krisztus Jézus.” (Filippi 3,12)

Mielőtt felmennénk a dobogóra, rendszerint meg is kell előbb szereznünk a győzelmet. 
Nagyon találó a sport és a keresztény élet közötti párhuzam, Pál is él vele, hogy a keresztény életről szóljon.

Hitedet felindítván láthatatlan, de nagyon is valós vetélytársakkal kell megküzdened: 
Ellenségekkel, hitetlenséggel, kísértésekkel, betegséggel, érzelmi állapotoddal stb. 
A próbatételek edzik meg a keresztényt. 
Megannyi próbatételnek van kitéve hited, amellyel a mindennapok akadályain ténylegesen felülemelkedsz.

Nem válunk bajnokká (sem a hitben, sem a sportban!), ha tunyán eltespedünk a fotelben! 
A bajnok minden nap tart edzést, erőfeszítést tesz, hogy meghaladja az addigi teljesítményét és javítson eredményein… hogy végigfussa a futóversenyt és megnyerje a díjat.

Jó versenyfutást minden sportolónak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése