2024. augusztus 1., csütörtök

REGGELI CSENDESSÉG - 2024.08.01☀️❤️

LÉGY FORMÁLHATÓ ISTEN KEZÉBEN!

Jeremiás könyve 18. fejezet

JEREMIÁS A FAZEKASNÁL

1 Ezt az igét mondta az Úr Jeremiásnak:
2 Indulj, menj el a fazekas házába, mert ott akarom közölni veled igéimet.
3 Elmentem tehát a fazekas házába, aki éppen a korongon dolgozott.
4 De rosszul sikerült az edény, amelyet a fazekas agyagból készített a kezével. Ekkor egy másik edényt készített belőle a fazekas, ahogyan azt jónak látta.
5 Ekkor így szólt hozzám az Úr igéje:
6 Vajon nem bánhatok-e én is úgy veled, Izráel háza, mint ez a fazekas? – így szól az Úr. Hiszen olyanok vagytok a kezemben, Izráel háza, mint az agyag a fazekas kezében.
7 Megtörténik, hogy kimondom egy népről vagy országról, hogy kigyomlálom, lerombolom és elpusztítom.
8 De ha megtér gonoszságából az a nép, amelyről beszéltem, akkor én is megbánom, hogy veszedelmet akartam zúdítani rá.
9 Megtörténik, hogy megígérem egy népnek vagy egy országnak, hogy felépítem és elplántálom.
10 De ha azt műveli, amit rossznak látok, és nem hallgat a szavamra, akkor megbánom, hogy jót akartam vele tenni.
11 Most azért mondd meg Júda férfiainak és Jeruzsálem lakóinak, hogy ezt mondja az Úr: Én most veszedelmet készítek, és tervet szövök ellenetek! Térjetek meg azért mindnyájan gonosz útjaitokról, jobbítsátok meg útjaitokat és tetteiteket!
12 De ők ezt mondták: Ne fáradj! Mert mi csak a magunk feje után megyünk, és megátalkodott, gonosz szívünk szerint élünk!

Reggeli elmélkedés egy kiválasztott szentírási rész alapján - Szerkesztő: Kertész Marika:
https://www.youtube.com/watch?v=1q8OjBy8xN0



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése