2023. február 7., kedd

FÉLELEMBŐL ERŐBE

,,💞Mivel ragaszkodik hozzám, megmentem őt, oltalmazom, mert ismeri nevemet.
Ha kiált hozzám, meghallgatom, vele leszek a nyomorúságban, kiragadom onnan, és megdicsőítem őt.Megelégítem hosszú élettel, gyönyörködhet szabadításomban.,, 
Zsolt 91,14-16.


,,Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítelek, meg is segítelek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak.,, (Ézs 41,10)

Amikor néhai férjemnél a harmincas évei közepén egy elgyöngítő betegség alakult ki, amely fokozatosan sorvasztotta és bénította őt 24 éven keresztül, nagyon féltem, mit fog hozni a jövő. 
Hogyan fogjuk berendezni az életünket?
Milyen hatással lesz ez a betegség gyermekeinkre és a házasságunkra? 

Ahogy a betegség előrehaladt, és a férjem állóképessége csökkent, folyamatosan keresnünk kellett a módokat, hogy a korlátaihoz igazodjunk.
Ennek a hányattatásnak az egyik áldása az volt, hogy ezen nehéz időszak alatt törekedtünk az Istennel való szorosabb közösségre. 

Ahogy most visszatekintek, azt látom, hogy bár imádkoztunk a testi gyógyulásért, amely nem jött el, Isten velünk volt, megerősítette és megáldotta házasságunkat és családi kapcsolatainkat, átsegített az anyagi nehézségeken és megtartott a sokféle megpróbáltatásban.

Az élet nem mindig könnyű, de bízhatunk Isten ígéretében, hogy megerősít és megsegít.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy szeretsz minket. 
Segíts bízni benned, tudva, hogy megerősítesz és megsegítesz a nehéz időszakokban. Ámen!
Amikor félelmeink vannak, Isten imádságra hív!


Amy Arlene Anderson (Minnesota, USA)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése