2023. szeptember 17., vasárnap

💥Mai Örömteli Bátorító 🙂

,,💞Biztosak lehettek benne, hogy állandóan veletek leszek. Igen, veletek maradok minden nap, amíg ez a korszak véget nem ér!,, Máté 28,20

Óriási erő rejlik a hitben, remélt dolgokban való bizalom és a nem látható dolgokról való meggyőződés. Bármin és mész keresztül pont most ma, ebben a percben....fájdalom, lehetetlen, nehézség, hullámok a fejed felett, kilátástalanságban is ott van Isten és szól hozzád: itt vagyok veled,bízz bennem... én már legyőztem a világot minden nehézségével. Engedd a szíved közel Hozzám, hadd járjalak át békességemmel és feltétel nélküli szeretetemmel.
..."de bízzatok: én legyőztem a világot.”János16,33

Nem számít, milyen helyzettel küzdesz most, ha nem kezeled megfelelően, megbéníthat téged. 
Isten azonban tudja, hogy kezelje! Megelégedést adhat a gondolat, hogy haladszelőre.
Minden nap fejlődsz.Isten azt ígéri, hogy veled vana bajban.
Míg várod az ő szabadítását, vigasztalást jelenthet a tudat, hogy Ő veled van, és a javadra dolgozik még
akkor is, ha nem mindig látod, mit tesz a természetes világban.

Legyen örömteli napod :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése