2022. január 8., szombat

💥Örömteli mindennapok💥

Hiszen én jól tudom, mit tervezek a számotokra — mondja az Örökkévaló —, s ezek a tervek békességről és felvirágzásról szólnak, nem pedig nyomorúságról és bajról. 
Olyan jövőt szántam nektek, amelyben jót várhattok.

,,💞Mert én tudom az én gondolatimat, a melyeket én felőletek gondolok, azt mondja az Úr; békességnek és nem háborúságnak gondolata, hogy kivánatos véget adjak néktek.,, Jeremiás 29,11

Isten terve az életedre jó dolgokkal van tele.Hogy miért nem ezt látod a mai napon,annak az oka,hogy nem jártál az Ő útján kezdetektől fogva. De soha nem késő újratervezni ,és rálépni arra az útra,amit Ő tervezett számodra.
Ne készíts többé saját terveket. Mielőtt tervezel,kérdezd meg Őt ,hogy mi a terve az előted álló napra .
Ő kijelenti a tervét ,nem fogja titokban tartani.
Isten terve az életedre éppolyan mértékben jók és tökéletesek,amilyen jó Ő.
Bátorítalak,hogy várd a jót,hiszen Ő ígérte, hogy várhatod.
Tervezd meg a jövődet Istennel!

Így örömteli lesz minden napod :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése