2023. szeptember 1., péntek

🌞REGGELI CSENDESSÉG🌞

Krisztusban maradni 


Péter Apostol I. levele 1. rész 16.
,,💞Mert meg van írva: Szentek legyetek, mert én szent vagyok.,,

Thessalonikabeliekhez írt I. levél 4. rész 3.
,,💞Mert ez az Isten akaratja, a ti szentté lételetek,,

...Hagyták, hogy KRISZTUS TELJESEN BETÖLTSE őket...

Galátziabeliekhez írt levél 2. rész 20.
,,💞Krisztussal együtt megfeszíttettem. Élek pedig többé nem én, hanem él bennem a Krisztus; a mely életet pedig most testben élek, az Isten Fiában való hitben élem, a ki szeretett engem és önmagát adta érettem.,,

János Evangyélioma 15. rész 4-5
,,💞Maradjatok én bennem és én is ti bennetek. Miképen a szőlővessző nem teremhet gyümölcsöt magától, hanemha a szőlőtőkén marad; akképen ti sem, hanemha én bennem maradtok.
Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők: A ki én bennem marad, én pedig ő benne, az terem sok gyümölcsöt: mert nálam nélkül semmit sem cselekedhettek.,,


- Reggeli elmélkedés egy kiválasztott szentírási rész alapján - Szerkesztő: Kertész Marika -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése