2023. október 26., csütörtök

🌞REGGELI CSENDESSÉG🌞

 Lángra lobbantja a szíved 


Lukács Evangyélioma 11. rész 20
,,💞Ha pedig Isten ujjával űzöm ki az ördögöket, kétség nélkül elérkezett hozzátok az Isten országa.,,

Lukács Evangyélioma 12. rész 49. 
,,💞Azért jöttem, hogy e világra tüzet bocsássak: és mit akarok, ha az immár meggerjedett?,,

Egy másik fordításban: ,,Azért jöttem, hogy tüzet bocsássak a földre; s mennyire szeretném, ha már fellobbanna! 

Keresztséggel kell megkeresztelkedni❣️

,,Azt gondoljátok talán: azért jöttem, hogy békét hozzak a földre? 
Mondom nektek: nem, hanem széthúzást./ meghasonlást. 
Mert mostantól fogva ha öten lesznek egy házban, meghasonlanak, hárman kettő ellen, és ketten három ellen. Meghasonlik az apa a fiával és a fiú az apjával; az anya a lányával és a lány az anyjával; az anyós a menyével és a meny az anyósával’’ Lukács Evangéliuma 12,49-53

Jézus a Jánossal a következőképpen fogalmaztat:
“Békességet hagyok rátok. Az én békémet adom nektek. Nem úgy adom nektek, ahogy a világ adja.”

,,Azért jöttem, hogy tüzet hozzak a világra és mi mást akarnék, mint hogy égjen!

A fehérvári Romkert mögötti park várfalán van bevésve, ott olvastam először ezeket a szavakat... lásd mennyire fontos, ha a Várfalába belevésték!! 
Jézus tüze nélkül nincs keresztség és nem maradsz meg az Úrban nélküle!!

❣️Jézus a szeretet és a Szentlélek tüzét hozta el a világba❣️


REGGELI CSENDESSÉG - 2023.10.26 -- Reggeli elmélkedés egy kiválasztott szentírási rész alapján - Szerkesztő: Kertész Marika -

****************************

MARADJ NÁLAM

Uram Jézus jöjj el!
Szívünk vágyik újra Rád!
Tűzzel és erővel ,
Jelenléted járjon át!


Ne menj el! már minden készen!
Ajtóm előtted Nyitva áll!
S várom míg az első helyen
Ott ülsz majd az asztalnál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése