2023. október 19., csütörtök

💥Reggeli dicséret🌹 Még talpon vagy!

,,Teljes örömnek tartsátok, testvéreim, amikor különféle kísértésekbe estek...,, Jakab levele 1:2

Mégis mi lenne jó a kísértésben? Mégis miről beszél Jakab? Mi értelme az egésznek?
Egész életemben küzdöttem azzal, hogy ne tegyek olyant, amit Isten nem szeretne. 
Szerettem volna Neki tetsző életet élni. Kísértésekkel küzdök nap mint nap, és ennek örülni kéne? 
Örülni kell annak, hogy folyamatosan háború zajlik a belsőmben?

Elmentem edzeni. A teremben volt egy felirat: "Ne akkor hagyd abba, ha elfáradtál! 
Hagyd abba akkor, ha vége a gyakorlatnak!" 
Ezt a feliratot akkor vettem észre, amikor már épp az járt a fejemben, hogy most én összepakolok, és megyek haza, mert puhány vagyok az egészhez. Elgondolkoztam rajta. 
Ha akkor felállok, és eljövök, azt mondtam volna, hogy ez is megvolt, kiderült, nem vagyok elég kemény, nem bírom én a strapát. Nem jöttem el. Úgy fejeztem be, hogy képes vagyok rá.

Hallottad már a mondást, miszerint egy dolgot tudsz tenni azért, hogy elhallgattassd a kísértést? Engedni kell neki.

Megteheted, hogy engedsz, de tudod mit? A diéták legnehezebb napja mindig az első. 
Ha akkor engedsz, az egészet el is felejtheted. Ma legyen ez az első nap a kísértések elleni harcodban! Ne engedj! Fogd fel máshogy a dolgot! Segítek!

Csak azt kell tönkretenni ami működik. Érzel kísértést? Fogd fel úgy, hogy Sátán ellened akar dolgozni, mert valamit lehet hogy jól csinálsz. Fogd fel úgy, hogy azért kapod a kísértést, mert Sátán célja hogy elbukj. Ez azt jelenti, hogy még talpon vagy. Lehet, hogy éppen csak, de akkor is. 
Ha még meg kell kísérteni, akkor bármennyire ki vagy billentve az egyensúlyodból, akkor is még talpon vagy. Ennek lehet örülni.

A kísértés nem jó. A vele járó küzdelem nem jó. A kísértésben nem a kísértés a jó. 
Nem az a jó, hogy van. Az a jó, hogy azt jelenti, hogy van még miért megkísérteni.
Kísértés ér? Örülj! Ezek szerint még van mit tönkretenni benned! Örülj, mert ezek szerint még talpon vagy!

(Ömböli Dávid)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése