2021. november 20., szombat

💥Örömteli mindennapok💥 - Mindennapi Védelem

Ima - Megvallás a 91 Zsoltár alapján


A Felségesnek rejtekében lakozom, a Mindenhatónak árnyékában nyugszom.
Azt mondom az Úrnak: Én oltalmam, váram, Istenem, Őbenne bízom! Mert Ő szabadít meg engem a madarásznak tőréből, a veszedelmes dögvésztől.
Tollaiva fedez be engem, és szárnyai alatt van oltalmam; pajzs és páncél az Ő hűsége és Igazsága.
Nem félek az éjszakai ijesztéstől, a repülő nyíltól nappal. Elesnek mellőlem ezren, és jobb kezem felől tízezren; és hozzám nem is közelít. Bizony szemeimmel nézem, és meglátom a gonoszok megbüntetését.
Az Úr az én oltalmam; a Felségest választottam az én hajlékommá.
Ezért nem illet engem a veszedelem, és csapás nem közeleg a lakhelyemhez; mert Ő az angyalainak parancsolt felőlem, hogy őrizzenek engem minden utamon. Kézen hordoznak
engem, hogy meg ne üssem lábamat a kőbe. Oroszlánon és áspiskígyón járok,megtaposom az oroszlánkölyköt és a sárkányt.
Így szól hozzám az Úr: „Mivelhogy ragaszkodik hozzám, megszabadítom őt,felmagasztalom őt, mert ismeri az én nevemet. Segítségül hív engem, ezért meghallgatom őt; vele vagyok háborúságában, megmentem és megdicsőítem őt. Hosszú élettel elégítem meg őt, és megmutatom néki az én szabadításomat.”
Köszönöm Uram, hogy Te az angyalaidnak parancsolsz felőlem, hogy őrizzenek engem minden utamon.
A Te angyalaid kézen hordoznak engem, hogy meg ne üssem lábamat a kőbe.
Az Úr angyala tábort jár körülöttem, és kiszabadít engem minden utamon. Ámen!
A világban káosz és félelem uralkodik,de nekünk van egy biztos pont az életünkben az Úr Jézus! 
Az élő Ige ,amit szólhatsz az életedre, a családodra és a körülményeidre minden nap,akár többször is.
Ne engedd meg,hogy a félelem eluralkodjon rajtad,ha támadna ,állj ellen az Igei ima-megvallással.
Élj az Igében,élj az Igével és add tovább másoknak is.Bátoríts ,építs másokat.Oszd meg az örömhírt az emberekkel ,akik még nem ismerik Jézus Krisztust ! Add tovább az élő Igét ,hogy mások is éljenek általa!

Legyen örömteli napod :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése