2021. november 20., szombat

💥Van Erőm💥Olvasd a Bibliát a Van Erőmmel:

„Hallgassatok rám, szigetek! Újuljon meg a nemzetek ereje! 
Jöjjenek ide, azután beszéljenek, szálljunk perbe egymással! Ki indította el napkeletről azt, akinek lépteit győzelem kíséri? 
Ki adja hatalmába a népeket, hogy királyokat tiporjon le? 
Porrá zúzza őket fegyvere, íja előtt szétszóródnak, mint a pelyva. 
Üldözi őket, háborítatlanul nyomul előre, l
ába is alig éri az ösvényt. Ki tette ezt, ki vitte véghez? 
Ki hívja elő örök idők óta a nemzedékeket? Én, az Úr vagyok az első, és én mindvégig ugyanaz maradok. 
Látják ezt a szigetek, és megijednek, a föld szélein is remegni kezdenek, közelednek egymáshoz, és összejönnek. 
Egyik a másikat támogatja, és ezt mondják egymásnak: 
Légy erős! Biztatja a kovács az ötvöst, a kalapáccsal egyengető azt, aki az üllőt veri, és ezt mondja a forrasztásról: Jól van! – és megerősíti szegekkel, hogy majd ne inogjon. 
De te, szolgám, Izráel, Jákób, akit kiválasztottam, barátomnak, Ábrahámnak utóda! 
A föld végén ragadtalak meg, annak legszéléről hívtalak el. 
Ezt mondtam neked: Szolgám vagy! Kiválasztottalak, nem vetlek el téged! 
Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! 
Megerősítelek, meg is segítelek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak.”
‭‭Ézsaiás‬ ‭41:1-10‬


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése