2021. december 30., csütörtök

Ki vagyok én Krisztusban?

,,💞Én teIjes vagyok Őbenne, Aki feje minden fejedelemségnek és hatalmasságnak.,, (Kol 2:10)

Megszabadultam a törvénytől és a haláltól. (Rom 8:2)
Élek a Krisztusban.,,- (Ef 2:5)
Távol vagyok az elnyomástóI, és a félelem nem közelít hozzám. (Ésa 54:14)
Istentől születtem, és a gonosz nem illet engem. (1 Ján 5:18)
Szent és feddhetetlen vagyok Ő előtte a szeretet által. (Ef 1:4; 1 Pet 1:16)
Krisztus értelme lakozik bennem. (1 Kor 2:16; Fil 2:5)
Istennek békessége van bennem, amely minden értelmet felül halad. (Fil 4:7)
A Mindenható él bennem, nagyobb az, Aki bennem van, mint aki e világban van. (1 John 4:4)
Elnyertem az igazság ajándékát, és királyként uralkodom életemben Jézus Krisztus által. (Rom 5:17)
Vettem a bölcsesség és kijelentés szellemét az Úrtól, és megvilágosodnak értelmem szemei. (Ef 1:17,18)
Vettem a Szent Szellem erejét, betegekre vetem kezem és meggyógyulnak, démonokat űzök ki, új nyelveken szólok. Hatalmam van az ellenség minden ereje fölött, és semmi nem árthat nekem. (Mk 16:17,18; Lk 10:17,19)
Levetkőztem az ó embert, felöltöztem az új embert, melynek újulása van Annak ábrázatja szerint való ismeretre, Aki teremtette azt. (Kol 3:9,10)
Adtam, nékem is adatik; jó mértéket, megnyomottat és megrázottat, színig teltet adnak az emberek az én ölembe. (Lk 6:38)
Semmiben sincs hiányom, az én Istenem betölti minden szükségemet az Ő gazdagsága szerint dicsőségesen a Krisztus Jézusban. (Fil 4:19)
A hitem pajzsával a gonosznak minden tüzes nyilát megoltom. (Ef 6:16)
Mindenre van erőm a Krisztusban. (Fil 4:13)
Magasztalom Istent, Aki a sötétségből elhívott az ő csodálatos világosságára. (1 Pet 2:9)
Isten gyermeke vagyok, újonnan születtem Isten Igéjének romolhatatlan magjából, amely él, és megmarad örökké. (1 Pet 1:23)
Isten alkotása vagyok, teremtetvén Általa a Krisztusban a jó cselekedetekre. (Ef 2:10)
Új teremtmény vagyok a Krisztusban. (2 Kor 5:17)
SzelIem vagyok, Istennek élek. (Rom 6:11;1 Thes 5:23)
Én hiszek, és az Evangélium világossága fénylik elmémben. (2 Kor 4:4)
Cselekvője vagyok az Igének, és áldottak cselekedeteim. (Jak 1:22, 25)
Örököstársa vagyok Krisztusnak. (Rom 8:17)
Több mint győztes vagyok az által, Aki szeret engem. (Rom 8:37)
Győztes vagyok a Bárány Vére, és bizonyságtételem beszéde által. (Rev 12:11)
Részese vagyok az Ő isteni természetének. (2 Pet 1:3,4)
Krisztus követe vagyok. (2 Kor 5:20)
Része vagyok a választott nemzetségnek, a királyi papságnak, a szent nemzetnek, a megtartásra való népnek. (1 Pet 2:9)
Isten igazsága vagyok a Krisztusban. (2 Kor 5:21)
A Szent Szellem temploma vagyok, nem magamnak élek. (1 Kor 6:19)
Én fej vagyok és nem farok; feljebbvaló vagyok, nem pedig alábbvaló. (5 Móz 28:13)
Én vagyok a világ világossága. (Mt 5:14)
Az Ő választottja vagyok, telve kegyelemmel, jósággal, alázatossággal, és hosszútűréssel. (Rom 8:33; Kol 3:12)
Megbocsájtattak bűneim, és megmosattam a Vérrel. (Ef 1:7)
Megszabadultam a sötétség hatalmából és átkerültem Isten királyságába. (Kol 1:13)
Meg vagyok váltva a bűn, a betegség, és a szegénység átkától. (5 Móz 28:15-68; Gal 3:13)
Meggyökerezem, felépülök, megerősödök és Hitben és mindig hálát adok. (Kol 2:7)
Arra hívott el Isten, hogy hallassam dicséretét. (Zsolt 66:8; 2 Tim 1:9)
Meggyógyultam Jézus sebeiben. (Ézs 53:5; 1 Pet 2:24)
Feltámadok Krisztussal, és mennyei helyekre ültetnek engem. (Ef 2:6; Kol 2:12;)
Nagyon szeret engem Isten. (Rom 1:7; Ef 2:4; Kol 3:12; 1 Thes1:4)
Megerősített engem Isten az Ő dicsőségének hatalma szerint. (Kol 1:11)
Engedelmeskedem Istennek. Az ördög elfut előlem, mert ellenállok neki, Jézus nevében. (Jak 4:7).
Törekszem a célom felé, hogy elnyerjem a jutalmam Istennek a Krisztus Jézusban onnét felülről való elhívása által. (Fil 3:14)
Mert nem félelemnek szellemét kaptuk, hanem az erőnek, a szeretetnek, és a józanságnak a szellemét. 
(2 Tim 1:7)
Élek pedig többé nem én, hanem él bennem a Krisztus. (Gal 2:20)

Fordította: Gyula Bocso


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése