2021. december 25., szombat

💥Örömteli mindennapok💥

,,Maradjatok meg a szeretetben. Ahogyan az Atya szeret engem, ugyanazzal az isteni szeretettel szeretlek én is titeket. Maradjatok meg és éljetek ebben a szeretetben! Én mindig engedelmeskedem Atyám parancsainak, ezért állandóan a szeretetében élek. 
Ugyanígy, ha engedelmeskedtek parancsaimnak, ti is állandóan a szeretetemben fogtok élni. 
Mindezt azért mondom nektek, hogy ugyanaz az öröm töltsön be titeket is, mint engem, és örömötöknek ne legyen semmi híja. 
Ezt parancsolom nektek: ti is úgy szeressétek egymást, azzal az isteni szeretettel, ahogyan én titeket!,, Jn.15,9-12


Olyan jó látni ,ahogy a karácsonyi időszakban elárasztják a jókívánságok a közösségi oldalakat.
Szeretetteljes üzenetek borítják el .
Az emberek többet figyelnek egymásra ebben a néhény napban. Megajándékozzák egymást néhány jó szóval,szívhez szóló ajándékokkal.
Milyen szép lenne,ha az év minden napján gyakorolnánk ezt.
Az év minden napján karácsony lenne a szívünkben.
Bár vége lesz a karácsonynak , de a szeretet bennünk él,ne hagyjuk elhalványulni.
Isten azt szeretné ,hogy örömben éljünk az év minden napján,és semmi híja ne legyen az örömünknek.
Ez csakis az Ő szeretete által lehetséges.
Maradjon meg bennünk az a szeretet az évnek minden napján,erről szól a karácsony .
Adjuk tovább Isten szeretetét az embereknek a hétköznapokban is úgy,ahogy karácsonykor tesszük ezt.

Legyen örömteli napunk :)
Legyen áldott karácsonyunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése