2021. december 31., péntek

💥Örömteli mindennapok💥Áldott Örömteli Új Évet❣️

Isten meg karja mutatni mindannyiunk számára az Életre vezető utat , az ösvényt, amin járnunk kell.
Azt az utat, amin Ő velünk jár. Mert Ő csak ezen az úton jár, vezet jelenlétébe, ahol örömteli életet élhetünk.

Ezért tegyük ezt a következő évben is, hogy áldott, örömteli életünk legyen:
,,Áldom az Urat, a ki tanácsot adott nékem; még éjjel is oktatnak engem az én veséim.
Az Úrra néztem szüntelen; mert jobb kezem felől van, meg nem rendülök.
Azért örül az én szívem és örvendez az én lelkem; testem is biztosságban lakozik.
Mert nem hagyod lelkemet a Seolban; nem engeded, hogy a te szented rothadást lásson.
Te tanítasz engem az élet ösvényére, teljes öröm van tenálad; a te jobbodon gyönyörűségek vannak örökké.,,
Zsoltárok 16,7-11

Ezzel a csodálatos útmutató Igével ,szeretnék áldott ,kegyelemmel teljes,örömteli új évet kívánni az oldal követőinek.
Tartsatok velünk a következő évben is,épüljünk együtt Isten dicsőségére és saját áldásunkra!

Legyen örömteli minden napunk !
Örvendezzünk az Úrban mindenkor!

Forrás:
https://www.facebook.com/1724650591094415/photos/a.1724672287758912/3755195748039879/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése