2023. június 3., szombat

TRÓNODNÁL LEBORULVA DICSÉRLEK +

Trónodnál leborulva dicsérlek // ÚjSzövetség Gyülekezet ÉLŐ
https://www.youtube.com/watch?v=JPlYJTBQ7XI

Erzsike- Anti:
https://www.youtube.com/watch?v=eIzZUYyeOW0

Te vagy a Királyom,
Téged áldlak szívemben,
Te vagy mindenem,
az életem.
Keresem az arcod,
mutasd meg a szívedet!
Hadd rejtőzzek el Benned,
hatalmas Isten!


Trónodnál leborulva dicsérlek,
Téged vár a szívem szüntelen,
Méltó Bárány, aki értem adtad véred,
minden imádat Téged illet!
Téged illet.


Mikor távol voltam én,
Te utánam jöttél,
és szerető karoddal átöleltél.
Most én megyek Hozzád,
és én ölellek át,
és szívem mélyéből ajkam Téged áld.

*************************************
Sarkadi Antal & Erzsike Dombi : JÉZUS VISSZA FOG JÖNNI -

Azért jöttem -

************************
Elmondom bűneimet Jézusomnak...❤

******************************
Mennyei Jó Atyám - 

***********************
USZKA:

Teljes hit

Amikor teljes sötétség-
Ó Uram én nagyon szeretlek -

Örvendj, örvendj -

Cigánymisszió - Új eget és új Földet-

Cigánymisszió - Amióta megismertelek -

Cigánymisszió - Minél jobban megismerlek -

Cigánymisszió - Elveszettek voltunk

Cigánymisszió - Áldom drága neved -

Cigánymisszió - Hajnal csillagom

Cigánymisszió - Jézus Jézus
Cigánymisszió - Szent vagy Szent vagy

Cigánymisszió - Olyan jó dicsérni téged

Cigánymisszió - Jézus te mindenható Isten

********************************
Fülesdi Gyülekezet - Hányszor döntöttem el -DICSÉRETEK+ IMA- Fülesdi Gyülekezet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése