2023. augusztus 26., szombat

ÚJ FORRÁS ALBUM

Kelj föl én kedvesem -


Kelj föl én kedvesem,
Gyönyörűm, most jöjj velem,
mert a tél véget ért, az eső elmúlt rég! 

Nézd a fű zöldül már, és kinyílt minden virág. 
Vadgalamb szava szól nekünk, Gyere, énekeljünk!

Illatos kertemet megnyitom előtted, kedvesem, 
Kelj hát föl, ó ,ne várj tovább, Gyönyörűm, jöjj hozzám!

https://www.youtube.com/watch?v=gQmiLqMuE3o

---------------------------------------


Soha semmi -


Amikor teljes sötétség borul reám
És mikor kialszik minden fény
Amikor éjszaka lesz a világosság
És mikor elhagy minden remény.

A sötétség nem borít el előled
Az éjszaka úgy fénylik, mint a nappal énnekem
A sötétség olyan, mint a világosság
Mert Te Jézus eljöttél hozzám.

Meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet
Sem démonok, sem semmilyen hatalmasság
Sem amik most vannak, sem amik jönni fognak
Sem magasság, sem mélység többé már.

Soha semmi, semmi nem választhat el
Örökké tartó szerelmedtől Istenem,
Amit adtál a te egyetlen fiadban,
A mi Urunk Jézus Krisztusban
(4x)


https://www.youtube.com/watch?v=0WXKxPBldas

---------------------------------

Veled én már meghaltam...


Veled én már meghaltam
A sírból fel is támadtam
Élek többé, többé soha nem én
Mert én bennem már a Jézus él
Élek többé, többé soha nem én
Mert én bennem már a Jézus él


A sötétség már szűnni kezd
A hajnal egyre fényesebb
Ahogy te vagy, mi éppen ugyanúgy
Mi ugyanúgy vagyunk e világon
Ahogy te vagy, mi éppen ugyanúgy
Mi ugyanúgy vagyunk e világon


Dicsőség az Atyának
Hála, hála Fiának, Fiának
Halleluja! Drága Szent Szellem
Jöjj és töltsed meg a szívemet
Halleluja! Drága Szent Szellem
Jöjj és töltsed meg a szívemet


https://www.youtube.com/watch?v=bZKroPkbHWk&list=PLBIFoupsBiwc7Kns-SBCkL06oWX3vx5Yd&index=2

------------------------------------------------


ÁRADJ FOLYÓ

 
Egy vékony erecske lassan, csörgedezve
A szent hajlék alól indul messze földre
A szent hajlék alól indul messze földre
S ahogy távolodik, egyre gyarapodik
S mikor belelépek, már elér bokáig
Mikor belelépek, már elér bokáig

Mentem partja mellett, néztem térdig ellep
Még lejjebb derékig elborított engem
Még lejjebb derékig elborított engem
Nőtt oly hatalmasra, úsztam, vitt a sodra
Zúdult a tengerbe, hogy azt meggyógyítsa
Zúdult a tengerbe, hogy azt meggyógyítsa

Áradj folyó, sodorj el,
Vigyél magaddal!
Jöjjön az élő víz, töltsön el
Örökké áradó folyamokkal



https://www.youtube.com/watch?v=mmmEwJznRUg&list=PLBIFoupsBiwc7Kns-SBCkL06oWX3vx5Yd&index=1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése