2023. augusztus 31., csütörtök

IGE, IDÉZET, IMÁDSÁG ❣️

Ige: "Nincs senkim rajtad kívül a mennyben, a földön sem gyönyörködöm másban." (Zsolt 73, 25)

Idézet: "Milyen édes a pihenés a fáradtság után! Milyen édes lesz a mennyország, ha fáradságos utunk véget ér." (George Whitefield)

Imádság: "Uram Jézus, adj nekem mélyebb bűnbánatot, rettegést a bűntől. 
Segíts, hogy tisztán meneküljek előle, és határozzam el, hogy szívem egyedül a Tiéd legyen.

Adj nekem mélyebb bizalmat abban, hogy elveszítsem magamat, hogy csak benned találjam meg magam, nyugalmam talajában, létem forrásában. 
Add, hogy még jobban megismerhesselek Téged, mint Megváltót, Mestert, Urat és Királyt. 
Adj segítséget az imában, örömöt a Te Igédben, szilárdabb kapaszkodást annak igazságában. 
Adj nekem mélyebb szentséget beszédben, gondolkodásban, cselekedetben, és ne engedd, hogy az erkölcsi erényt rajtad kívül keressem.

Szánts mélyen belém, Uram, mennyei Atyám, hogy lényem megművelt mező legyen, a kegyelem gyökerei messze és szélesre terjedjenek, míg egyedül Te látszol bennem, szépséged aranyló, mint a nyári aratás, gyümölcsöd, mint az őszi bőség.

Nincs más Uram, csak Te, nincs törvényem, csak a Te akaratod, nincs örömöm, csak Te magad, nincs gazdagságom, csak amit Te adsz, nincs jó, csak amivel Te áldasz meg, nincs békém, csak amit Te adsz. 
Nem vagyok más, csak az, amivé Te teszel engem.
Nincs semmim, csak amit Tőled kapok.
Nem lehetek semmi más, csak az, ami a kegyelem által vagyok.
Áss mélyen, drága Uram, és aztán tölts meg engem túlcsordulásig élő vízzel.
Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése